عیسی سنگدوینی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازیکنان و کادر فنی خود را برای شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی در رده های نوجوانان، جوانان و دانشجویان آماده می کنند.
وی بیان کرد: مصطفی کشمیری، ایمان قلیچ راد و عبدالمختار بوش در تیم ملی نوجوانان، موسی سخاوی، احسان دانشدوست و فاروق گوگجلی در تیم ملی جوانان، اسماعیل مسافر، رسول آقچلی، بنیامین ایگدری و دانیال آتابای در تیم ملی دانشجویان و فرهاد قائمی، سلیم چپرلی و صابر کاظمی در تیم بزرگسالان مرد به عنوان نمایندگان گلستان حضور دارند.
حسین خوریانی مربی گلستانی هم به عنوان کادر فنی در تیم بزرگسالان تمرینات بازیکنان را نظارت می کند.
رئیس هیات استان گفت : همچنین مهسا صابری و مونا آشفته لژیونرهای والیبال گلستان هم در تیم ملی زنان بزرگسال به تمرین خواهند پرداخت.
سنگدوینی به شرایط ساحلی بازان گلستانی هم اشاره کرد و گفت : تیم ملی ساحلی ایران با ترکیب صد درصد گلستانی با بهمن سالمی، آرش وکیلی، رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی عازم مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در کشور چین شد.
به گفته وی رسول یمرلی تنها نماینده والیبال گلستان در تیم ملی ساحلی زیر 21 سال است که خود را برای شرکت در مسابقات جهانی هلند آماده می کند.
عیسی سنگدوینی رییس هیات والیبال گلستان سرپرست و خلیل سلجوق مربی تیم ملی والیبال ساحلی بزرگسالان، دیگر نمایندگان گلستان در تیم ملی والیبال هستند.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.