لیگ کاراته وان/ گنج زاده طلایی شد؛ آسیابری به نقره رسید

کاراته کا سنگین وزن تیم ملی کشورمان مدال طلای لیگ برترجهانی مراکش را بر گردن آویخت و مدال نقره وزن منهای 75 کیلوگرم به نماینده ایران رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کاراته ایران دو نماینده در فینال سومین مرحله لیگ کاراته وان مراکش داشت؛ علی اصغر آسیابری در وزن 75- کیلوگرم و سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم.

گنج زاده در فینال به مصاف آلپ ارسالان یامان اوغلو از ترکیه رفت و 2 بر صفر به برتری رسید و اولین مدال طلای سال 2019 خود را بدست آورد.

گنج زاده تا پیش از راهیابی به فینال در دیدار اول خود حریفی از روسیه را 6 بر یک شکست داد. سپس نماینده مصر را 2 بر یک از پیش رو برداشت. در ادامه مقابل کاراته کا هلندی یک بر صفر پیروز شد و در نیمه نهایی مقابل صالح اباذری 3 بر یک به برتری رسید و فینالیست شد.

در فینال وزن منهای 75 کیلوگرم هم علی اصغر آسیابری مقابل استانیسلاو هورنه اوکراینی در یک دیدار پر افت و خیز 9 بر 8 نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

او تا ابتدا نماینده روسیه با نتیجه 5 بر 3 از پیش رو برداشت. در ادامه موفق شد رافائل آقایف آذربایجانی دارنده 5 عنوان قهرمانی جهان را شکست دهد. در ادامه حریفی از کرواسی را 6 بر صفر شکست داد.

او در مبارزه چهارم خود حریف اردنی را 8 بر 2 مغلوب کرد و در نیمه نهایی موفق شد بر کاراته کایی از فرانسه با نتیجه 11 بر 3 پیروز شود و به دیدار فینال راه یابد.

پیش از این هم طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم، حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم و صالح اباذری در وزن 84+ کیلوگرم 3 مدال برنز برای تیم ایران در این پیکارها کسب کرده بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید