جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

نظرسنجی ژاپنی‌ها از خبرنگاران و تمرین در غیاب اصلی‌ها/ گلزنی نوراللهی به مدافع استقلال!

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در غیاب بازیکنان اصلی برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران بعد از برتری مقابل چین و صعود به نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا از ساعت 14:30 امروز به وقت محلی تمرینات آماده‌سازی خود را برای بازی با ژاپن و البته در غیاب بازیکنان اصلی برگزار کرد. 

* نفراتی که در ترکیب اصلی بازی با چین حضور داشتند امروز در هتل به ریکاوری پرداختند. 

* چند خبرنگار ژاپنی امروز در محل تمرین تیم ملی حضور پیدا کرده و از برنامه‌های شاگردان کی‌روش گزارش تهیه کردند. این خبرنگاران در پایان از نمایندگان رسانه‌های ایرانی نتیجه بازی را به صورت مکتوب نظرسنجی کرده و قرار است اظهارات آنها را در رسانه‌هایشان منتشر کنند. 

* پیش از شروع تمرین باز هم مدافعین و مهاجمین تیم ملی درون دروازه قرار گرفتند که التبه این بار احمد نورالهی به وریا غفوری که درون دروازه ایستاده بود گلزنی کرد. معمولا اینگونه بازی‌ها پیش از شروع تمرین برای بازیکنان جذاب است و آنها این مسابقه مفرح را برگزار می‌کنند. 

* در بخش اول تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس زیر نظر کادر فنی حرکات سرعتی انجام دادند. در بخش بعد نیز ملی‌پوشان کارهای تاکتیکی را آغاز کردند. 

* دمای شهر ابوظبی امروزبالاتر از روزهای قبل شده و ملی‌پوشان زیر آفتاب تمرین تاکتیکی خود را پشت سر گذاشتند. 

* طبق برنامه قرار است ملی‌پوشان ظهر فردا راهی شهر العین شده و در نوبت عصر یک تمرین تاکتیکی را برای بازی با ژاپن برگزار کنند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید