گزارش جی پلاس/ برنامه ششمین روز جام ملت های آسیا

میزبان در اندیشه اعاده حیثیت برابر هند و اردن در فکر صعود زودهنگام

در ششمین روز جام ملت های آسیا میزبان با هند رقابت می کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، دور دوم مرحله گروهی هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا از روز پنج شنبه 20 دی با برگزاری یک بازی در گروه A آغاز می شود.

 

پنج شنبه 20 دی

گروه A: بحرین – تایلند، ساعت 14:30، ورزشگاه آل مکتوم دبی

تیم های بحرین و تایلند با شرایط متفاوتی پای به این مسابقه می گذارند. بحرینی ها در اولین بازی جام رودرروی میزبان قرار گرفتند و این تیم را با تساوی یک - یک متوقف کردند. مساوی که اگر اشتباه داوری نبود می توانست به یک پیروزی برای این تیم تبدیل شود. اما در آن سو تایلند در شرایطی بازی می کند که با یک باخت دور از انتظار 4 بر یک برابر هند شرایطش برای صعود سخت تر از گذشته شده است. تایلندی ها بعد از باختی که در روز اول داشتند مربی خود را برکنار کردند. تایلند برای اینکه در روز پایانی شانسی برای صعود داشته باشد باید برابر بحرین برنده میدان شود و بحرینی ها نیز برای بهتر کردن شرایط خود در جدول می خواهند نتیجه ای به مانند هند برابر تایلند بگیرند.

 

جام ملت های آسیا - هند و تایلند

جام ملت های آسیا - بحرین و امارات

 

گروه B: اردن – سوریه،  ساعت 17، ورزشگاه شیخ خلیفه العین

دومین بازی روز ششم از گروه B برگزار می شود جایی که اردن تیم شگفتی ساز دور اول به مصاف سوریه می رود. اردنی ها در بازی اول خود نتیجه قابل توجهی را کسب کردند. آن ها در ورزشگاه بن زاید العین استرالیا مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند و بزرگترین شگفتی دور نخست را به نام خود ثبت کردند. با نتیجه که اردن در دور اول گرفت شرایط بسیار خوبی برای صعود به دور دوم دارد. شاید این تیم جزو اولین تیم هایی باشد که صعودش را به دور دوم رقابت ها قطعی می کند. از آن سوی میدان سوریه که در بازی اول خود نتوانست فلسطین 10 نفره را شکست بدهد و برابر این تیم با نتیجه بدون گل متوقف شد می داند که در بازی دوم یکی از آخرین شانس هایش برای صعود است.

 

جام ملت های آسیا -  فلسطین و سوریه

جام ملت های آسیا - استرالیا و اردن

 

گروه A: هند – امارات، ساعت 19:30 ورزشگاه زاید ابوظبی

تیم ملی امارات میزبان جام هفدهم، در اولین بازی خود برابر بحرین متوقف شد و بازی نه چندان خوبی را از خود به نمایش گذاشت. میزبان اگر لطف داور برای اعلام پنالتی اشتباه در بازی نخستش نبود، بازی ها را با شکست آغاز می کرد. در آن سوی هند نتیجه عجیبی را برابر تایلند گرفت و توانستند این تیم را 4 بر یک مغلوب کنند. برتری پرگل هند برابر تایلند یکی از جالب ترین نتایج دور اول بود. به هر صورت امارات برای اینکه حذف زود هنگامی در جام ملت های آسیا نداشته باشد باید هند را شکست بدهد و در روز آخر هم تایلند را از پیش رو بردارد.

جام ملت های آسیا - بحرین و امارات

تیم ملی هند / سونیل چتری

 

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید