در گفت و گو با جی پلاس؛

روایتی از عجیب ترین مدال طلا برای ایران/ رئیس فدراسیون نجات غریق: مجبور شدم خودم مسابقه بدهم!

رئیس فدراسیون نجات غریق درباره کار عجیبش و حضور در ترکیب تیم ملی در رقابت های جهانی نجات غریق توضیحاتی ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ چند روز پیش خبری جالب در خصوص مدال آوری یک رییس فدراسیون در رقابت های جهانی نجات غریق 2018 خبرساز شد. این برای نخستین بار بود که یک رییس فدراسیون می تواند مدال کسب کند!

ایلخان نوری جوانترین رئیس فدراسیون در ایران که با تیم امدادی در رقابت های جهانی به مدال طلا رسید درباره این اتفاق به خبرنگار جی پلاس گفت: من از ماه ها پیش تمرین کرده بودم و به دلیل اینکه می خواستیم تیم ملی در بخش امدادی هم مسابقه بدهد همراه سه ورزشکار دیگر شدم. هیات رییسه و کمیته فنی فدراسیون تصمیم گرفت یک تیم سه نفره را راهی مسابقات قهرمانی جهان کند. ورزشکارانی در سه بخش استخری، آبی و ساحلی مدنظر ما بودند.

او درباره اینکه آیا این تصمیم عجیب نیست که یک رییس فدراسیون همراه تیمش مسابقه بدهد، تصریح کرد: مسابقه های بخش امدادی امتیاز بالایی دارد اما برای شرکت در این بخش باید حتما چهارنفر در تیم حاضر باشند. برخودم واجب دیدم که در تیم باشم. واقعا برای من افتخار بود بتوانم در این رقابت ها شرکت کنم و همراه تیم امدادی یک طلا وی ک نقره را هم به دست آوردم. نمی خواستم به هیچ وجه عنوان قهرمانی دوره قبل ما از دست برود و به همین خاطر شدم و این تصمیم را گرفتم.

نوری در پاسخ به این سوال که حضورش در ترکیب تیم ملی لطمه ای به مسائل مدیریتی می زند یا خیر، به خبرنگار جی پلاس گفت: در چند ما گذشته تا ساعت 9 شب در فدراسیون بودم و بعد از آن در استخر 9 دی تمرین می کردم. ماه های سختی را پشت سرگذاشتم اما کاری کردم که این دو مقوله به یکدیگر آسیبی نزند. اگر قرار بود این اتفاق مضر باشد حتما در این چند ماه اتفاق بدی رخ می داد اما خوشبختانه همه چیز به صورت اصولی در حال انجام است و فکر نمی کنم این کار من لطمه ای به این رشته بزند.

ایلخان نوری در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان ورزشکار سه طلا، یک نقره و یک برنز رقابت های جهانی را دارم و سال هاست که به عنوان سرمربی تیم فعالیت می کنم و مشکلی پیش نیامده است.

دیدگاه تان را بنویسید