حسین اجاقی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: همه استانداردهای لازم و بین المللی در برگزاری این رقابت ها رعایت شده است.
وی اظهار داشت: 70 درصد داوران در این مسابقات دارای مدرک بین المللی داوری بوده و در میادین مهم برون مرزی سابقه داوری دارند.
وی با اشاره به حضور قهرمانان نام آور در این رقابت ها بیان کرد: قهرمانان زیادی که سابقه حضور در تیم ملی دارند و در مسابقات بین المللی و معتبر جهانی مدال کسب کرده اند در این مسابقات حضور دارند.
اجاقی با بیان اینکه شناسایی استعدادها و نخبگان ووشو یکی از اهداف برگزاری این مسابقات است، اضافه کرد: علاوه بر سه نفر برتر هر اوزان نفرات شایسته و مستعد دیگری که بنا به دلایلی موفق به کسب عنوان در این رقابت ها نشوند به اردوی تیم ملی دعوت شده و مورد حمایت فنی از سوی فدراسیون قرار خواهند گرفت.
سرمربی تیم ملی ووشو کشورمان با اشاره به برنامه های آتی تیم ملی ووشو گفت: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون اصولا نیمه اول سال تیم ملی ووشو در مسابقات خارج از کشور شرکت می کند و در نیمه دوم سال اقدام به برگزاری مسابقات لیگ در همه رده های سنی می کند.
وی افزود: استان اردبیل یکی از قطب های ووشو در کشور است و قهرمانان زیادی مانند جواد آقایی، یوسف صبری، جعفر شیرزاد و علی حسین پور تحویل جامعه ورزش داده است.
وی با تقدیر از تعامل، همکاری و زحمات اداره کل ورزش و جوانان و هیات ووشو استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل دارای زیر ساخت ها ورزشی و اقامتی بسیار خوبی است و می توان مسابقات و رویداد های مهم ورزشی را در این استان برگزار کرد.
مسابقات ووشو قهرمانی و انتخابی تیم ملی مردان کشور در رده سنی بزرگسالان در 2 بخش ساندا و تالو از روز شنبه دوازدهم تا روز دوشنبه چهاردهم آبان به مدت سه روز در ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده اردبیل در حال برگزاری است.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.