۹ حذفی کشتی فرنگی در ۱۰ وزن/ علیاری هم باخت

نمایندگان اوزان۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم ایران نیز از دور رقابت های جهانی مجارستان حذف شدند تا تعداد حذفی های کشتی فرنگی ایران در ۱۰ وزن به عدد ۹ برسد!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در ادامه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ که در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است،حسین نوری نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران در مبارزه خود در گروه بازنده ها برابر  آرتور شاهینیان از ارمنستان با نتیجه ۸ بر ۵ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

همچنین شهاب قوره جیلی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که در همان دور نخست برابر حریف گرجستانی شکست خورده بود با توجه به شکست ۲ بر ۲ این کشتی‌گیر در دور بعد برابر رقیب کوبایی،قوره‌جیلی نیز از دور رقابت ها کنار رفت تا هشتمین حذف شده کشتی فرنگی ایران در این رقابت ها باشد.

پژمان پشتام نیز در وزن ۷۷ کیلوگرم در همان دور نخست شکست خورد و با توجه به شکست ۲ بر صفر این کشتی گیر اوکراینی در دومین مبارزه برابر حریفی از مولداوی،پشتام نیز حذف شد تا یک ناکامی تمام عیار برای کشتی فرنگی ایران و بدتر از کشتی آزاد که ۳ مدال برنز گرفت بدست بیاید.

اما مهدی علیاری در وزن ۹۷ کیلوگرم آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران است که در دور نخست برابر حریف ترکیه ای به برتری رسید اما مقابل موسی اولویف از روسیه 4 بر یک شکست خورد. اگر کشتی‌گیر روسیه فینالیست شود، علیاری باید در گروه بازنده ها مسابقه دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید