بازی های پاراآسیایی جاکارتا؛

مدال برنز در دسته ٦٥ کیلوگرم وزنه برداری به حمزه رسید/ خداحافظی محمدی از دنیای قهرمانی

نماینده وزنه برداری ایران در دسته ٦٥ کیلوگرم مردان به مدال برنز دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، در روز دوم رقابت های وزنه برداری، امروز وزنه برداران دسته ٦٥ کیلوگرم مردان به روی تخته رفتند که در پایان حمزه محمدی نماینده کشورمان موفق به کسب مدال برنز شد.

محمدی در دو حرکت خود به ترتیب موفق به مهار وزنه های ١٨١ و ١٨٥ کیلوگرم شد. او در حرکت سوم در مهار وزنه ١٩٠ کیلوگرم ناکام ماند.

محمدی در بازیهای آسیایی گوانگجو ٢٠١٠ به مدال طلا و در بازیهای آسیایی اینچئون ٢٠١٤ به مدال نقره دست یافته بود.

در این دسته وزنه بردار چینی با مهار وزنه ٢٠٥ کیلوگرم به مدال طلا رسید و وزنه بردار مالزی با بلند کردن وزنه ٢٠٤ کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کرد.

حریف مالزیایی من مدام خطا می کرد
محمدی: همین جا از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنم
وزنه بردار کشورمان در دسته 65 کیلوگرم صاحب گردن آویز برنز شد و در مکان سوم پاراآسیایی 2018 قرار گرفت.

حمزه محمدی در مورد این مسابقه گفت: رقابت سختی داشتم و می دانستم باید در انتخاب وزنه هایم دقت کنم اما موضوعات دیگری نیز در زمان رقابتم وجود داشت که باعث شد نتوانم مدال نقره را قطعی کنم.

او افزود: متاسفانه تعداد زیادی از وزنه هایی که رقبای من می زدند، خطا بود اما داوران به راحتی دو چراغ سفید به آن می دادند که واقعا جای تعجب داشت. اگر یکی از همان خطاها را می گرفتند، من نایب قهرمان می شدم. البته باید بگویم با وزنه مشترک با وزنه بردار هندی به این مقام رسیدم اما وزنم کمتر از او بود. وزنه بردار هندی نیز تلاش زیادی داشت و این در حالی است که او را هرگز در گذشته ندیده بودم.

محمدی در نهایت گفت: من در پاراآسیایی 2010 گوانگجو طلا گرفتم. در پاراآسیایی 2014 صاحب مدال نقره شدم و اینجا بعد از کسب مدال برنز، از آنجا که کلکسیون مدال هایم کامل شده، از ورزش قهرمانی خداحافظی می کنم. امیدوارم توانسته باشم در این سال ها افتخارات خوبی را برای کشورم کسب کرده باشم و مردم از تلاش هایم رضایت داشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید