هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

یک نقره و ۲ برنز قایقرانان ایران در آب های آرام جاکارتا

تیم قایق چهارنفره مردان ایران اولین مدال بخش مردان را در این رشته در بازی های آسیایی گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در ادامه رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام مسابقه فینال کایاک چهار نفره هزار متر برگزار شد که قایق ایران در این بخش توانست به مدال برنز برسد.

در این مسابقه قایق چهار نفره ایران با ترکیب احمدرضا طالبیان، پیمان قویدل، علی آقامیرزایی و امین بوداغی به آب زد و با ثبت زمان 1:26.217 به کار خود پایان داد و به مدال برنز بازی‌های آسیایی رسید.

در این مسابقه قایق قزاقستان به مدال طلا رسید و قایق کره دوم شد.

مسابقه کایاک تک‌نفره 500 متر زنان برگزار شد که هدیه کاظمی نماینده ایران در این بخش به آب زد و کارش را با ثبت زمان 2:02.280 تمام کرد و به مدال نقره رسید. در این مسابقه نماینده چین قهرمان شد و کره جنوبی به مدال برنز رسید.

در کانو دو نفره ٥٠٠ متر بانوان که قایق ایران با ترکیب آتنا رئوفی و فاطمه کرمجانی در مصاف با حریفان خود از رسیدن به مدال بازماندند و با ثبت زمان ٢:١٠.٤٠٨ به مقام هفتم رسیدند.

در مسابقه کانو تک‌نفره هزارمتر مردان محمدنبی رضایی نماینده ایران بود و با ثبت زمان 4:06.434 به کار خود پایان داد و به مدال برنز بازی‌های آسیایی رسید. در این بخش ازبکستان و تاجیکستان اول و دوم شدند. 

هدیه کاظمی ملی‌پوش کایاک ایران در بازی‌های آسیایی گفت: در کایاک امروز توانستم به مدال نقره دست پیدا کنم. خوشحالم که نتیجه 4 سال قبل را جبران کردم. متاسفانه دوره قبل نتیجه خوبی نداشتم و ماده‌ای که باید شرکت می‌کردم را اجازه ندادند. خوشحالم که توانستم جبران کنم.

وی افزود: واقعا باید از خانواد و مربیانم که کمک کردند به اینجا برسم تشکر کنم. قرار است روز شنبه هم در ماده 2 نفره مسابقه دهیم که امیدوارم مدال خوشرنگ‌تری بگیریم. از مردم عزیز کشورم می‌خواهم انرژی مثبت خود را برای ما بفرستند و ما را دعا کنند.

 

قایقرانی

دیدگاه تان را بنویسید