محمد اصفهانی کنسرت رایگان برگزار می‌کند

محمد اصفهانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود شامگاه شنبه دهم اردیبهشت ماه کنسرت رایگانی را در منطقه گردشگری عباس‌آباد تهران برگزار می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سید محمد مناجاتی از تهیه‌کنندگان و کنسرت گذاران با سابقه کشورمان با اعلام خبر برگزاری کنسرت رایگان محمد اصفهانی توضیح داد: در راستای حمایت از فرهنگ و هنر ایران کنسرت‌های حرفه‌ای و رایگان را با تعدادی از بهترین گروه‌ها و چهره‌های هنری بنا خواهیم کرد که از آن جمله می‌توان به اجرای هنرمندان و گروه‌هایی چون حسام‌الدین سراج با گروه «بی دل»، سالار عقیلی، ارکستر سازهای ملی ایران به خوانندگی وحید تاج، علی قمصری و تعدادی دیگر اشاره کرد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته بعد از برگزاری کنسرت روز نهم اردیبهشت ماه ارکستر سازهای ملی، شامگاه روز شنبه دهم اردیبهشت ماه نیز کنسرت محمد اصفهانی با عنوان «شبی با جاودانه‌های استاد همایون خرم» در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد تهران در قالب یک اجرای رایگان برگزار می‌شود.

مناجاتی گفت: به لطف خداوند قرار است به زودی با حضور تعدادی هنرمندان مطرح و سرشناس موسیقی ایران تور کنسرت‌های مختلفی را در ایران و تعدادی از کشورهای همسایه برگزار کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید