سعید بیابانکی از بیمارستان مرخص شد

سعید بیابانکی، شاعر و طنزپرداز که برای عمل دیسک کمر در بیمارستان بستری شده بود، اکنون حال جسمی خوبی دارد و به خانه بازگشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سعید بیابانکی، شاعر و طنزپرداز درباره وضعیت جسمی خود گفت: «من دیروز، جمعه، دوم اردیبهشت از بیمارستان مرخص شدم و الان در خانه دوران نقاهت را سپری می‌کنم.»

ایسنا نوشت؛ بیابانکی همچنین بیان کرد: «اکنون بهتر هستم. دیروز پزشک به من گفت که عملم موفقیت‌آمیز بوده و یک هفته در خانه با مراعات شرایطی که گفتند و بستن کمربند طبی و مصرف داروها باشم و پنج‌شنبه که سرپا شدم، به بیمارستان بروم تا من را معاینه کنند.»

او همچنین با بیان این‌ که عملش حدود سه‌، چهار ساعتی به طول انجامیده، گفت: «خوشبختانه به خیر گذشته و حالا بهتر هستم.»

سعید بیابانکی متولد چهارم مهر ۱۳۴۷ در خمینی‌شهر (سده سابق) در حوالی اصفهان است. اولین کتاب شعر او با نام «ردپایی بر برف» در سال ۱۳۶۹ توسط حوزه هنری منتشر شد ولی او با انتشار کتاب «نیمی از خورشید» که در سال ۱۳۷۶ منتشر شد، شهرت یافت. بیابانکی که تحصیلات خود را در سال ۱۳۷۲ در رشته کامپیوتر در دانشگاه اصفهان به پایان رساند، در کارنامه خود فعالیت‌هایی چون مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، دبیر هنری سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره، عضو شورای عالی شعر صداوسیما، عضو شورای علمی جشنواره شعر فجر و نیز عضو شورای شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داراست.

همچنین برخی از آثار او توسط خوانندگانی مثل علیرضا افتخاری، حسام‌الدین سراج، حجت اشرف‌زاده، مجید اخشابی و حمید غلامعلی اجرا شده‌است. از مجموعه شعرهای این شاعر هم می‌توان به «نه ترنجی، نه اناری»، «نامه‌های کوفی»، «یلدا»، «هی شعر تر انگیزد»، «سکته ملیح»، «چقدر پنجره»، «لبخندهای مستند» و... اشاره کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید