افشاگری بازیگر "شهرزاد" از لابی های عجیب و غریب در سینما

پرویز فلاحی پور گفت: متاسفانه این روزها شاهد حضور بازیگرانی در شبکه نمایش خانگی و سینما هستیم که پای چپ و راست خود را نمی‌شاسند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: متاسفانه این روزها شاهد حضور بازیگرانی در شبکه نمایش خانگی و سینما هستیم که پای چپ و راست خود را نمی‌شاسند، بازیگرانی که الفبای ابتدایی بازیگری را هم نمی‌دانند و نقش یک می گیرند، واقعا چه بلایی سر سینما آمده که چنین بازیگرانی به این عرصه راه پیدا کرده اند.

میزان نوشت؛ پرویز فلاحی‌پور درباره دلیل کم رنگ بودن خود در سینما گفت: دیگر این حرف تکراری شده که سینما کاملاً باندبازی شده است، اما به تازگی شاهد اتفاقاتی هستیم که روی باندبازی را هم سفید کرده است، حرفی که می‌‍زنم صرفا حرف من نیست و همه بازیگران از این وضعیت ناراضی هستند. متاسفانه این روزها شاهد حضور بازیگرانی در شبکه نمایش خانگی و سینما هستیم که پای چپ و راست خود را نمی‌شاسند، بازیگرانی که الفبای ابتدایی بازیگری را هم نمی‌دانند و نقش یک می گیرند، واقعا چه بلایی سر سینما آمده که چنین بازیگرانی به این عرصه راه پیدا کرده اند. 

وی درباره گذشته انتخاب بازیگران در سینما اضافه کرد: روزگاری بود که سینمای کشور به نام خسرو شکیبایی و پرویز پرستویی شناخته می شد اما امروز معرف بازیگری در سینمای کشور چه کسانی هستند؟ متاسفانه سینمای امروز کاملا براساس دوستی، میهمانی و روابط؛ بازیگران خود را انتخاب می کند و ماحصل آن این چیزی است که امروز روی پرده نقره‌ای می‌بینیم. البته در این میان کسانی هم هستند که براساس لیاقت بازیگران را انتخاب می کنند اما هشتاد درصد انتخاب بازیگران سینما براساس همین لابی‌های عجیب و غریب است. 

بازیگر سریال «شهرزاد» در همین رابطه اضافه کرد: معمولا پیشنهادات سینمایی زیادی به من می‌شوند بسیار کوچک هستند و به نوعی زشت است که بعد از این همه سابقه این کارها را قبول کنم. چرا باید من نقش دوم و سوم کاری باشم که نقش اولش صرفا با خواندن دو آهنگ بازیگر شده است؟ سینما و کلا انتخاب بازیگران به چه مسیری رفته که ستاره دهه هفتاد سینمای کشور نقش دوم یک خواننده شده است؟ اینها آینده سینما را نابود می کند و متاسفانه وضعیت این روزها همین است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید