فروش 50 میلیون دلاری "جیمزباند" در چین

آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های جیمز باند توانست در دومین آخر هفته حضور خود در آن دسته از سینماهای چین که باز هستند ۱۱.۴ میلیون دلار دیگر به فروش خود اضافه کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم ابرقهرمانی «ابدی‌ها» ساخته کلویی ژائو در نخستین آخر هفته اکران خود در ۴۰۹۰ سینما در آمریکای شمالی ۷۱ میلیون دلار فروخت که ضعیف و از انتظارها پایین‌تر بود؛ اما در همین حال فروش کل ۱۶۱.۷ میلیون دلاری در باکس آفیس بین‌المللی کمی به فیلم کمک کرد.

آغاز «ابدی‌ها» در آمریکا دومین فروش ضعیف در میان ۲۶ فیلم دنیای سینماتیک مارول را داشت و پشت سر فروش ۵۷.۲ میلیون دلاری «انت‌من» ۲۰۱۵ قرار گرفت. این فیلم همچنین بسیار کمتر از ۲فیلم دیگر مارول در دوران پاندمی یعنی «شانگ‌چی و افسانه ده حلقه» و «بیوه سیاه» فروخت.

عوامل اصلی فروش ضعیف فیلم امتیاز پایین آن در وبسایت تجمیع نقدهای راتن تومیتوز و نظر مخاطبان در سایت سینمااسکور بود. این فیلم در هر ۲ بخش پایین‌ترین امتیاز را در میان تمام فیلم‌های مارول دریافت کرد.

با این حال فیلم‌های ابرقهرمانی هنوز در مجموع خوب می‌فروشند و این فیلم توانست ۹۰.۷ میلیون دلار از ۴۶ بازار دیگر جهان کسب کند. البته فیلم هنوز در چین و روسیه اکران نشده چون افزایش دوباره موارد ابتلا به کووید -۱۹ در این کشورها باعث بسته شدن دوباره تعدادی از سینماها شده است.

«ابدی‌ها» در همه کشورها غیر از هند در رتبه اول فروش این آخر هفته قرار گرفت. بهترین عملکرد فیلم در کره جنوبی بود و توانست با ۱۴.۱ میلیون دلار بهترین افتتاحیه دوران پاندمی را داشته باشد. بعد از آن بریتانیا با ۷.۱ میلیون دلار، فرانسه با ۶.۷ میلیون دلار، مکزیک با ۵.۷ میلیون دلار و استرالیا با ۵ میلیون دلار قرار گرفتند.

آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های جیمز باند با نقش‌آفرینی دنیل کریگ توانست در دومین آخر هفته حضور خود در آن دسته از سینماهای چین که باز هستند ۱۱.۴ میلیون دلار دیگر به فروش خود اضافه کند. این رقم نمایانگر افتی ۶۰ درصدی نسبت به ۲۸.۲ میلیون دلار فروش هفته اول بود.

«زمانی برای مردن نیست» تا به حال نزدیک به ۵۰ میلیون دلار در چین فروخته و تخمین زده می‌شود فروش نهایی آن در این کشور به ۶۵ میلیون دلار برسد. اگر این اتفاق بیفتد چین پس از بریتانیا، آمریکا و آلمان بزرگ‌ترین بازار این فیلم خواهد بود. به این ترتیب «زمانی برای مردن نیست» نمی‌تواند به ۸۳.۵ میلیون دلار فروش «اسپکتر» در چین برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید