حضور دوباره برندان فریزر در سینما با نقش شرور «Batgirl»

برندان فریزر قصد دارد با بازی در نقش شرور فیلم «Batgirl» به سینما‌ها بیاید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، برندان فریزر برای بازی در فیلم «Batgirl»، فیلم آینده کمپانی DC انتخاب شده است. او نقش شخصیت شرور «فایرفلای»، یک فرد روانی با اشتیاق به مواد آتش‌بازی را در مقابل ستاره اصلی این فیلم، لسلی گریس بازی می‌کند.

جزئیات داستان فیلم «Batgirl» مخفی نگه داشته شده است؛ اگرچه گفته می‌شود بر داستان باربارا گوردون، دختر کمیسر پلیس گاتهام، جیم گوردون تمرکز دارد. جِی کی سیمونز پس از اولین بازی در نقش جیمز گوردون در «لیگ عدالت» ساخته زک اسنایدر، برای ایفای نقش جیم گوردون بازگشته است.

عادل ال اربی و بلال فلاح، فیلمسازان «پسر‌های بد تا ابد»، فیلم «Batgirl» را برای برادران وارنر کارگردانی خواهند کرد.

این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۲ در پلتفرم اینترنتی اچ‌بی‌او مکس، سرویس استریم خریداری شده توسط وارنر مدیا، به نمایش درآید. این پروژه همچنین یک پروژه بزرگ و قابل توجه است، زیرا دی‌سی و برادران وارنر برای اولین بار استریم یک فیلم را به اکران سینمایی آن ترجیح می‌دهند. علاوه بر این، فیلم «Batgirl» پس از فیلم‌های «زن شگفت‌انگیز» و «پرندگان شکاری»، سومین فیلمی است که روی یک شخصیت ابرقهرمان زن تمرکز می‌کند.

«Batgirl» اولین فیلم فریزر برای دنیای DC نیست. او در حال حاضر صداپیشگی شخصیتی در برنامه تلویزیونی ابرقهرمانی Doom Patrol را بر عهده دارد. با این حال، این فیلم به احیای حرفه‌ای برای ستاره «جورج جنگل» و «مومیایی» که در اواسط دهه ۲۰۰۰ از هالیوود ناپدید شد، ادامه می‌دهد.

او از آن زمان در درام جنایی استیون سودربرگ، «بدون حرکت ناگهانی» و «اعتماد» دنی بویل در FX ظاهر شد. فریزر اخیراً نقش اصلی فیلم بعدی دارن آرنوفسکی به نام «نهنگ» را به دست آورد که اقتباسی از بازی ساموئل دی. هانتر در مورد یک فرد منزوی ۶۰۰ پوندی میانسال است و او در فیلم «قاتلان ماه گل» مارتین اسکورسیزی در کنار لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو دیده می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید