در جریان این مسابقه که عصر جمعه در هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک بازی برتر با نتیجه دو بر یک برابر تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان به پیروزی رسید.

این مسابقه در  هوایی نیمه ابری در ورزشگاه سردار جنگل رشت و به دلیل کنترل بیماری کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

در نیمه اول این بازی ، تیم فوتبال سپیدرود رشت برتر از حریف خود ظاهر و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما تمامی این فرصت ها به هدر رفت و در یکی از حملات نیز بازیکن سپیدرود در محوطه جریمه آرمان گهر سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت تا این نیمه بدون گل مساوی خاتمه یاید.

در نیمه دوم نیز سپیدرود تیم برتر میدان بود و حملات متعددی را روی دروازه آرمان گهر انجام داد و در همان دقایق اولیه این نیمه نیز به گل برتری دست یافت و جواد آقایی پور بازیکن این تیم در دقیقه ۵۰ با یک ضربه از راه دور، توپ را از بالای سر دروازبان به گل تبدیل کرد کرد تا اولین گل خود و سپیدرود را به ثمر برساند.

پس از این گل نیز همچنان سپیدرود بر میدان تسلط داشت تا اینکه آقایی پور در دقیقه ۶۹ از مدافع مستقیم خود عبور کرد و در حالتی تک به تک با یک ضربه دقیق دومین گل خود و سپیدرود را به ثمر رساند تا سپیدرودی ها با دو گل از حریف خود جلو بیافتند.

اما این پایان کار نبود و تیم آرمان گهر سیرجان در دقایق تلف شده این دیدار موفق شد یکی از گل های خورده را جبران و اسماعیل کیانی بازیکن این تیم در دقیقه ۹۲ تنها گل تیمش را به ثمر رساند اما این گل سودی برای آرمان گهر نداشت و در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه دو بر یک حریفش را شکست داد.

قضاوت این دیدار را سعید رحیمی مقدم با کمک علی اکبر عظیم پور و حسین گلشنی بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه آرمان اکوان و حسین رسولی از تیم آرمان گهر، بهنام لایقی فر ، آرین نصیری نژاد و یاسر حاتم زاده از تیم سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار با ترکیب بهنام لایقی فر، محمود خمیسی، ابوالفضل قربانی، آرین نصیری نژاد (ساسان شیرمردی)، صادق صادقی، یاسر حاتم زاده(امیرحسین اسکندری)، هومن ربیع زاده، میثم کریمی، میلاد احمدی (ماهان سروی)، جواد آقایی پور، محمد شادکام و با سرمربیگری نادر دست نشان رو در روی آرمان گهر قرار گرفت.

همچنین تیم آرمان گهر سیرجان نیز با ترکیب مهدی زنجانی، ایمان رازانی، محسن ایرانژاد، آرمان اکوان (علی فراهانی)، بلال میرزاعلی، وحید نورمحمدی، جعفر برزگر (حسین رسولی)، حسن شوشتری، عباس پورخسروانی (امین اسدی)، امیر محمودآبادی، اسماعیل کیانی و با سرمربیگری قاسم شهبا مقابل سپیدرود قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، آرمان گهر سیرجان با ۲۸ امتیاز در مکان سیزدهم و سپیدرود رشت با یک بازی کمتر و کسب ۲۳ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.