علیرضا مدرکیان شامگاه پنجشنبه در آیین یکم شهریور روز پزشک و دارو ساز افزود: روزانه 20 هزار شهروند به مطب های موجود در شهر همدان مراجعه می کنند اما آمار شکایت در سال به 100 مورد هم نمی رسد.
وی اضافه کرد: با این وجود، هجمه بالا و متعددی به جامعه پزشکی شده و آنها به دریافت زیر میزی و پرداخت نکردن مالیات محکوم می شوند.
رئیس سازمان نظام پزشکی همدان بیان کرد: پزشکان جزو بیشترین مالیات دهندگان محسوب شده و اغلب آنها مالیات را به موقع هم پرداخت می کنند.
مدرکیان ادامه داد: پس از شکل گیری ستاد نظارت بر تعرفه ها حتی یک مورد تخلف در جامعه پزشکی کشف نشد و این وضعیت جای افتخار و سربلندی دارد.
وی گفت: برای امور مالیاتی در نظام پزشکی همدان یک کارشناس امور مالیاتی پیش بینی شده است تا به پزشکان مشاوره بدهد.
رئیس سازمان نظام پزشکی همدان بیان کرد: شهرداری و شورای شهر در زمینه حق بهره برداری و کسب و پیشه مذاکرات بی نتیجه داشتند و برای رفع این مشکل به دیوان عدالت ادارای شکایت شد.
مدرکیان بیان کرد: پس از رایزنی با دادستانی، شعبه ویژه ای برای رسیدگی به تخلف پزشکان راه اندازی شد تا شاهد احضار پزشک از سوی کلانتری و برخورد نامناسب نباشیم.
وی بیان کرد: فعالیت های نظام پزشکی بدون نیاز به مراجعه حضوری به رئیس و اعضای نظام پزشکی به صورت الکترونیکی انجام می شود.
رئیس سازمان نظام پزشکی همدان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی اجرای طرح نسخه الکترونیک را در پیش گرفته که با وجود فراهم نبودن زیر ساخت های این طرح انتظار می رود پزشکان از آن استقبال کنند.
مدرکیان گفت: در مراسم روز پزشک کار اجرایی و نقش بیشتری به سازمان نظام پزشکی داده شد تا بتواند مطالبات پزشکان در برنامه های یکم شهریور لحاظ شود.
در این آئین چند تن از پیشکسوتان جامعه پزشکی که بالای 20 سال سابقه فعالیت داشتند تجلیل شدند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.