اصغر دالوندی روز شنبه در پیامی به آئین اختتامیه نهیمن جشنواره فرهنگی ورزشی نظام پرستاری کشور عنوان کرد: همدان به عنوان نهمین میزبان فرهنگی ورزشی پرستاران کشور نمره قبولی در این جشنواره گرفت.
وی افزود: با توجه به سطح کیفیت جشنواره نسبت به دوره های پیشین و با توجه به اطلاعاتی که از مسئولان تیم های ورزشی دریافت شد جشنواره امسال در سطح بالاتری برگزار شد که این نشان دهنده رشد توانمندی های پرستاران است.
وی ادامه داد: پرستارن گروه بزرگی را در کادر درمان به خود اختصاص دادند بنابراین باید به روحیه تندرستی آنها توجه جدی شود تا این پیام آوران بهداشت سلامتی بتوانند به بهترن نحو به مردم خدمت کنند.
دبیر نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور نیز در این آئین گفت: پنج هیات مدیره از بین هیات مدیره های نظام پرستاری کشور برای میزبانی این جشنواره اعلام آمادگی کردند.
سید عباس کشفی افزود: با توجه بررسی های میدانی صورت گرفته ، هیات مدیره نظام پرستاری همدان از آمادگی بالایی برای برگزاری این دوره از رقابت ها برخوردار بود.
معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری کشور ادامه داد: 600 پرستار کشور شامل 250 زن و 350 مرد در این جشنواره در چندین رشته ورزشی به رقابت پرداختند.
کشفی اضافه کرد: پرستاران حاضر در این دوره از رقابت ها به صورت تیمی و انفرادی از چهارشنبه هفته گذشته تا 27 مرداد به رقابت پرداختند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی توسط نظام پرستاری ملایر در سال 85 در شورای عالی نظام پرستاری کشور پیشنهاد شد.
بهروز رحیمی اضافه کرد: با توجه به اینکه ملایر نخستین پیشنهاد دهنده این جشنواره بود میزبانی این دوره از رقابت ها به ملایر واگذارشد و هم اینک شاهد برگزاری نهمین دوره جشنواره هستیم.
نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی نظام پرستاری کشور عصر شنبه با معرفی برگزیدگان و تیم های منتخب به کار خود پایان داد.
7526/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.