به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدهاشم موسوی‌ در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: باید با محتکرانی که مایحتاج مردم را انبار کرده اند تا این مشکلات بوجود بیاید و در نتیجه هدفشان کمک به سقوط نظام و شادمانی دشمن است نیز برخورد شود.
وی خاطرنشان کرد: در کنار مفسدان اقتصادی و محتکران، گران فروشان نیز باید بدون هیچ ملاحظه ای مجازت شوند و این خواسته اصلی مردم از مسئولان نظام است.
حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: سر و صداها، کاستی ها و مشکلات بوجود آمده امروز هرگز نمی تواند خدشه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کند چرا که این نظام با تمام قدرت، عزت و قوت، تا ظهور امام زمان (عج) استوار باقی می ماند.
امام جمعه موقت همدان با اشاره به بی نتیجه بودن مذاکره با آمریکا گفت: این کشور استعمارگر رایگان نفس نمی کشد و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که آمریکا اهل مذاکره نیست و تنها به دنبال تامین منافع خود است.
وی اضافه کرد: ورود آمریکا به عراق و افغانستان به غیر از جنگ افروزی، تجاوز و غارت نتیجه ای نداشت و اکنون این کشورها همچنان درگیر مقابله با متجاوزان هستند.
حجت الاسلام موسوی افزود: نباید امیدوار به بیرون بود بلکه باید با اتکا به توانمندی خود، در مقابل تحریم آمریکا ایستاد چراکه با این کشور نه مذاکره و نه جنگ داریم.
امام جمعه موقت همدان در بخش دیگری از خطه ها اظهار داشت: عده ای که می خواهند رئیس جمهوری برکنار شود، در توطئه دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی می کنند.
حجت الاسلام موسوی افزود: تمامی ما تابع فرمان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و ایشان از همه دولت ها حمایت کرده اند.

** مردم صبور و همدل باشند
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: دغدغه های معیشتی و مشکلات اقتصادی مردم قابل درک است اما باید در وضعیت موجود صبور، متحد و همدل باشند.
حجت الاسلام موسوی افزود: از دولت می خواهیم هرچه زودتر و سریعتر مشکلاتی که اکنون موجود است را مرتفع سازد.
امام جمعه موقت همدان بیان کرد: هم اکنون دشمنان از این مشکلات و وضعیت اقتصادی خوشحال هستند اما دلسوزان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب ناراحت بوده و همگان خواستار رفع این دغدغه ها در کوتاه ترین زمان ممکن هستنند.
آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 22 نقطه استان همدان برگزار می شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.