محمدمهدی جعفری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این هیات توانست با کسب حداکثر امتیازهای لازم در شاخص ارزیابی عملکرد هیات های استانی عنوان برتر کشوری را کسب کند.
وی اضافه کرد: این موفقیت حاصل تلاش، همفکری و برنامه ریزی منظم و مدون اعضای هیات ژیمناستیک استان همدان است.
جعفری مهمترین اقدام های انجام شده در یکسال گذشته را برگزاری جشنواره بزرگ ژیمناستیک رده های سنی پایه با حضور پنج هزار خانواده همدانی، عملکرد موفق بانوان، حضور در مسابقات مختلف کشوری، دوره های مختلف آموزشی، تعامل با دستگاه های اجرایی در پیشبرد اهداف ورزش ژیمناستیک و توجه ویژه به شهرستان ها عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: در دوره گذشته ارزیابی توسط فدراسیون ژیمناستیک کشور به رتبه خوب رسیدیم اما تلاش و برنامه ریزی مطلوب اعضای هیات سبب شد تا هم اکنون رتبه برتر را به دست آوریم.
جعفری با اشاره به اینکه ورزش ژیمناستیک جزو رشته های پرطرفدار بین خانواده های همدانی است، افزود: هم اکنون بهترین تجهیزات را برای پرورش استعدادها در خانه ژیمناستیک قرار داده ایم.
وی یادآور شد: هم اینک ژیمناستیک همدان در دو رشته آکروژین و ترامپلین در کشور حرف اول را می‌زند و در رشته آکروژین سابقه چندین دوره قهرمانی را داریم.
هم اینک چهار هزار ورزشکار در سطح استان همدان ژیمناستیک کار هستند.
یک سوم از جمعیت ورزشکاران ژیمناستیک همدان را بانوان تشکیل می‌دهند که همانند مردان افتخارآفرین بوده و سابقه قهرمانی در لیگ بانوان کشور را در کارنامه موفقیت های خود دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.