سردار بخشعلی کامرانی صالح روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران بیان کرد: هر چند مطالبات مردم به حق است اما نباید در دام دشمن گرفتار شد.
وی اضافه کرد: کشور در حوزه اقتصاد با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند با این وجود باید مراقب عملیات روانی دشمن و دسیسه آنها برای جدا کردن مردم از نظام بود.
فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: برخی از بخش های کشور دچار سوء مدیریت‌ شده که لازمه عبور از این وضعیت غیرقابل قبول مدیریت جهادی است.
سردار کامرانی صالح تاکید کرد: با وجود اینکه نمی توان منکر مطالبات به حق مردم بود اما این سوال مطرح است که چرا این مطالبات توسط دشمن مطرح می شود؟ آیا آنها دغدغه معیشت و وضعیت اقتصادی ملت ایران را دارند؟
وی گفت: حتی اگر دشمنان حرف حق را مطرح کنند باید بدانیم که هدف آنها رفع مشکل مردم نیست بلکه درصدد جوسازی و تخریب نظام هستند.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: دشمن با بهره گیری از فرصت ها و خلا های کشور و ایجاد جنگ اقتصادی دنبال به زانو درآوردن کشور هستند.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: شماری از افراد فریب دشمن را خورده هر چند یاوه گویی و دروغ ‌پردازی های دشمن به ویژه در فضای مجازی مشهود است.

** پلیس پیشگام در حمایت از تولیدات داخلی
وی گفت: انتظامی همدان در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب و حمایت از تولید داخلی و کمک به رونق اشتغال حدود یک هزار میلیارد ریال کالای قاچاق را توقیف کرده است.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: 92 باند قاچاق کالا در چهار ماه نخست امسال منهدم شدند و میزان کشفیات 15 درصد افزایش را نشان می دهد.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: 10 تن از افرادی که در چنین وضعیت اقتصادی اقدام به احتکار کالا کرده بودند در 2 هفته گذشته شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: در این راستا چندین انبار کالای احتکار شده شامل یک هزار کارتن مواد شوینده، چندین تن برنج و روغن کشف شد.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: ساماندهی پنج هزار سرایدار و شبگرد، تحویل 185 هزار فقره اوراق و احکام قضایی در کلانتری ها، انهدام 12 باند سرقت و دستگیری 100 سارق حرفه ای از اقدام های پلیس همدان در چهار ماه گذشته بوده است.
سردار کامرانی صالح اضافه کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان 2.5 تن انواع مواد مخدر را کشف، 79 دستگاه خودرو، 19 دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند و در این راستا چهار هزار توزیع‌ کننده دستگیر شدند.
وی بیان کرد: در حوزه فضای مجازی اقدامات خوبی انجام شده که نمونه آن تشکیل 300 فقره پرونده قضایی در حوزه برداشت غیرمجاز، کلاهبرداری و مزاحمت اینترنتی است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.