معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز یکشنبه خود از قول سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: همچنین در مدت مورد اشاره، یکهزار و 432 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل انواع کالاهای قاچاق توقیف شد و 2 هزار و 559 متهم در این زمینه شناسایی و دستگیر شدند.
وی با اشاره به تشکیل یک هزار و 186 پرونده برای کشف این میزان کالای قاچاق در فارس و ارسال آن به مرجع قضایی، گفت: افزایش 11درصدی پرونده های پنج میلیارد ریالی بیانگر عزم راسخ پلیس در برخورد با کالاهای قاچاق است.
گودرزی ادامه داد: پلیس در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق از همه ظرفیت ها و امکانات لازم استفاده می کند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

** دستگیری سارقان لوازم خودرو با 24 فقره سرقت
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بیان شده است: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم درون خودرو، ماموران انتظامی این شهرستان، فعالیت خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.
سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سه نفر سارق به هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
وی بیان کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و در مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به 24 فقره سرقت لوازم درون خودرو در شیراز اقرار کردند.
به گفته القاصی مهر، سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.

**کشف 70 کیلوگرم مواد مخدر از موتورسیکلت بدون صاحب
این معاونت در گزارش دیگر خود از قول فرمانده انتظامی شهرستان داراب اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه رستاق این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، مطلع شدند یک دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر در محور خاکی به سمت داراب بدون صاحب رها شده است.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: پس از اعزام ماموران به محل مورد نظر در بازرسی از این وسیله نقلیه 70 کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی گفت: این موتور سیکلت توقیف شد و تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد.
شهرستان داراب در فاصله 225کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.