به گزارش ایرنا، 'منوچهر امان ‌اللهی' روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای پلیس موادمخدر استان با اقدام های اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان سابقه دار موفق شدند، یک باند تهیه و توزیع موادمخدر را شاناسایی کنند.
وی افزود: این باند چهار نفره محموله موردنظر را از استان های جنوبی کشور برای توزیع در سطح استان بارگیری کرده بودند، اما خوشبختانه پیش از توزیع طی یک عملیات غافلگیرانه تمامی اعضای باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: 180 کیلوگرم تریاک به همراه چهار دستگاه خودرو در این عملیات کشف و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد، همچنین طی 24 ساعت گذشته یک باند قاچاق در شهرستان کنگاور متلاشی و 20 کیلوگرم تریاک نیز از محل اختفای 2 متهم پرونده کشف شد.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: طی 2 ماه گذشته 300 کیلوگرم موادمخدر در استان کرمانشاه کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 120 درصد رشد داشته است، پنج باند قاچاق نیز متلاشی و 36 قاچاقچی شناسایی و دستگیر شده اند.
وی با اشاره به دستگیری یک هزار و 500 نفر از توزیع کنندگان خرد مواد مخدر طی مدت مذکور، گفت: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر از اولویت های مهم انتظامی استان در سال جاری است و به طور قطع همکاری مردم در این زمینه در موفقیت نیروهای پلیس بسیار موثر خواهد بود.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از مردم کرمانشاه به دلیل همکاری‌های بی شائبه با نیروهای انتظامی و انتقال اخبار به آنان تقدیرکرد.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.