به گزارش ایرنا، باب الله فتحی روز پنجشنبه در جلسه اعضای شورای اداری شهرستان ملایر اظهار داشت: در شرایطی که کشور مراحل سختی را پشت سر می گذارد، باید دولت را کمک و حمایت کنیم تا از این بحران خارج شویم و بهانه دست دشمنان ندهیم.
وی تکریم ارباب رجوع و خدمتگزاری به مردم را از جمله سیاست های مهم دولت تدبیر و امید دانست و افزود: مدیران باید از فرصت مغتنم مسئولیت خود در راستای حل مشکلات مردم استفاده کنند و از ارجاع بی مورد ارباب رجوع به دستگاه های بالادستی خودداری کنند.
فرماندار ویژه ملایر وجود استاندار پرتلاش همدان، نمایندگان سختکوش ملایر در مجلس شورای اسلامی و نخبگان و عالمان فرهیخته را ظرفیتی ویژه برای توسعه و پیشرفت عنوان و بیان کرد: باید به دور از هرگونه گرایش سیاسی، در میدان عمل خالصانه خدمت کنیم.
فتحی با تاکید بر اینکه خدمت در شهرستان ویژه ملایر باید ویژه باشد، افزود: شان و جایگاه این شهرستان باید به خوبی دیده شود و متناسب با آن حرکت کنیم.
او ادامه داد: با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته در زمینه اشتغال، جذب تسهیلات و همراهی بانک های عامل، حرکت این شهرستان در حوزه ایجاد اشتغال رو به جلو است.
فرماندار ویژه ملایر از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان درخواست کرد که رویداد بین المللی همدان 2018 را جدی بگیرند و برای برگزاری مطلوب جشنواره های مختلف همزمان با این رویداد تلاش کنند.
فتحی گفت: در شرایطی که باید تلاش کنیم، مدیران دستگاه های اجرایی بویژه خدمات رسان باید در محل خدمت خود حضور داشته باشند و با رسیدگی به مشکلات، از بروز نارضایتی برای مردم جلوگیری کنند.
وی با بیان اینکه در دفاع از حقوق شهرستان حرکت جدی را پیگیری می کنم، آغاز عملیات اجرایی راه آهن همدان – ملایر را گامی بلند برای توسعه و تحول در حوزه های مختلف استان و شهرستان برشمرد.

**نباید بیکار داشته باشیم
امام جمعه ملایر نیز در این جلسه بیان کرد: در شهری که شهر ملی منبت و جهانی انگور است، باید از این ظرفیت های ویژه برای اشتغال آفرینی استفاده شود و حتی یک بیکار در این شهر نباشد.
حجت الاسلام محمدباقر برقراری حفظ نظام و انقلاب را از مهمترین فریضه ها دانست و افزود: وحدت و همدلی که در این شهرستان و استان همدان وجود دارد، باید برای پیشرفت و توسعه تداوم پیدا کند.
وی تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی را از مهمترین وظایف مدیران طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب برشمرد و خواستار برخورد جدی با مفسدان، رانت خواران و محتکران شد.
امام جمعه ملایر تاکید کرد: نباید به دست خودمان آب در آسیاب دشمن بریزیم و مراقب باشیم دشمنان دامی که در کشور سوریه پهن کرده اند، در کشور ما پیاده نکنند.
حجت الاسلام برقراری خواستار برقراری ارتباط و تعامل بیشتر مدیران با مردم شد و گفت: میز خدمت یکی از راه های برقراری این ارتباط است.
وی از فرماندار ویژه ملایر درخواست کرد: دست کم هفته ای یک مرتبه نماز جماعت با حضور مسئولان و مردم در محله های مختلف شهر برپا شود و از نزدیک مسایل و مشکلات مردم را بشنویم.

**ملایر میزبان جشنواره سینمای جوان
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر نیز به میزبانی این شهرستان در برگزاری جشنواره منطقه ای سینمای جوان همزمان با رویداد همدان 2018 اشاره و بیان کرد: با توجه به حضور 11 استان کشور در این جشنواره، ظرفیت های ملایر باید به خوبی معرفی شود.
سعید کتابی برگزاری دومین جشنواره مبل و منبت از 31 مردادماه تا هشتم شهریور را از دیگر برنامه های محوری رویداد همدان 2018 برشمرد و افزود: مدیران باید برای برگزاری مطلوب این جشنواره به طور جد پای کار باشند.
وی همچنین به بازرسی های انجام شده از دستگاه های اجرایی این شهرستان طی هفته های گذشته در چهار محور امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: مدیران باید نقاط ضعف در این محورها را اصلاح کنند.
کتابی با اشاره به استقرار میز خدمت در تمامی دستگاه های اجرایی به عنوان یکی از سیاست های ابلاغی دولت تاکید کرد: چنانچه دستگاه اجرایی نسبت به اجرای این سیاست دولت کوتاهی کند، تخلف اداری محسوب می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر نیز خواستار آمادگی مدیران و ستاد بحران شهرستان در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی شد و افزود: دستگاه های متولی شهرستان باید بحران آب و مشکلات برق را مدیریت کنند.
حسین فارسی با بیان اینکه طرح های عمرانی شهرستان باید با کمیت، کیفیت و سرعت اجرا شود، تاکید کرد: مدیران باید در اجرای طرح های عمرانی اولویت ها را مد نظر قرار داده و با نیاز سنجی شهرستان لیست کامل این طرح ها را ارایه دهند.
لیلا غفاری معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه ملایر نیز اشتغال را از اولویت های مهم این شهرستان عنوان و خواستار همکاری و تعامل بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی برای جذب تسهیلات و برداشتن گام های رو به جلو در این حوزه شد.
به گزارش ایرنا، این سومین شورای اداری شهرستان ملایر در سال جاری است که برگزار می شود.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.