به گزارش ایرنا در این نمایشگاه گزارش تصویری بیش از 120 پروژه اجرایی دولت به نمایش درآمده است.
این پروژه ها در حوزه های مختلفی چون حوزه های زیرساختی آب و برق، مقابله با بیابان زایی، تثبت شن های روان، مقابله با کانون های ریزگرد، ساخت و تجهیز مدارس، ساخت زیرساختهای فاضلاب استان و .... است.
مدیر کل حوزه استاندار در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل اهمیت خاصی که دولت برای استان قایل است کارهای اساسی و بزرگی در طول سه تا چهار سال اخیر انجام داده است.
علی عماد با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی درخصوص اقدامات دولت بیان کرد: نمایشگاه می‌تواند فعالیتهای دولت را به خوبی و روشنی به مردم انتقال دهد و ابزار خوب و سریعی برای انتقال این اطلاعات به مردم است.
وی گفت: البته هنوز برای دستگاه های اجرایی این موضوع که نمایشگاه ابزاری کم هزینه برای اطلاع رسانی است جا نیفتاده است.
همچنین معاون پشتیبانی و نیروی انسانی استاندار نیز اظهار کرد: باید از هر ابزاری که می شود مردم را در جریان روند کارهای دولت قرار داد تا بدانند که خدمتگذاران آنها پیگیر مشکلاتشان هستند.
جمال عالمی نیسی توضیح داد: در افکار عمومی گاهی چنین خطور می کند که مسئولان از مشکلات مردم خبر ندارند و یا با آنها بیگانه هستند که برپایی چنین نمایشگاه هایی و ارتباط مستقیم با مردم و استفاده از فضای مجازی از جمله راههای اصلاح این نگرش است . به گزارش ایرنا این نمایشگاه از امروز به مدت 10 روز در استانداری خوزستان برپا است.
7164/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.