امیرعرفان هاشمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از رقابت ها از بهترین داوران آسیایی که بیشتر ایرانی هستند، استفاده شده است.
وی بیان کرد: هم اینک رقابت های شطرنج جام ملت های آسیا در رشته استاندارد و با حضور 14 تیم در بخش مردان و هشت تیم در بخش بانوان در جریان است.
هاشمی با بیان اینکه تاکنون مشکلی بابت قضاوت این رقابت ها وجود نداشته است، تسلط داوران به میزهای مسابقات را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.
وی افزود: رقابت های بخش استاندارد تا جمعه هفته جاری ادامه دارد و تیم ها در هفت دور مسابقه می دهند.
سرداور بیستمین دوره رقابت های شطرنج جام ملت های آسیا یادآور شد: بخش بلیتس نیز جمعه هفته جاری برگزار می شود و حضور تیم ها در این مسابقات آزاد است.
هاشمی سطح کیفی مسابقات را بسیار بالا دانست و افزود: تمام تیم های قدرتمند آسیا در این رقابت ها حضور دارند و نبرد نزدیکی با هم برگزار می کنند.
وی میزبانی همدان را بسیار مطلوب دانست و گفت: همدان برای اسکان شرکت کنندگان 2 هتل را مهیا کرده است ضمن اینکه محل مسابقات نیز استاندارد و مورد تایید فدراسیون شطرنج آسیاست.
هاشمی با اشاره به پخش مستقیم این رقابت ها گفت: با هماهنگی صورت گرفته تمامی رقابت ها به صورت مستقیم از سایت های جهانی شطرنج پخش می شود.
شهر همدان تا سیزدهم مرداد جاری میزبان رقابت‌های شطرنج جام ملت‌های آسیا در دو بخش مردان و بانوان است.
نزدیک به 150 ورزشکار از کشورهای مختلف آسیایی در این رقابت ها حضور دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.