حمیدرضا حاجی بابایی روز جمعه در حاشیه بازدید از میزبانی همدان در شطرنج جام ملت های آسیا به خبرنگار ایرنا افزود: حضور میهمانان خارجی در رویدادهای بین المللی بهترین فرصت برای شناسایی قابلیت های همدان در عرصه های مختلف به ویژه ورزشی و گردشگری است.
وی اضافه کرد: همدان با توجه به زیرساخت های خوب اقامتی، ورزشی و سایر ظرفیت های سخت افزاری، یکی از بهترین مناطق کشور برای میزبانی های بین المللی است و در سطح آسیایی و جهانی می توانیم میزبان رویدادهای مختلف ورزشی باشیم.
حاجی بابایی افزود: همدان از حیث امکانات ورزشی جزو بی نظیرترین استان های کشور است و انتظار داریم وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها به این ظرفیت ها بیش از پیش توجه کنند.
وی میزبانی همدان در مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا را یکی از دستاوردهای مهم در قالب رویداد بین المللی 'همدان 2018' دانست و افزود: جمع شدن ستاره های شطرنج آسیا در همدان باید با معرفی ظرفیت های مهم ورزشی و گردشگری همدان همراه شود.
حاجی بابایی خاطرنشان کرد: همدان همواره در میزبانی ها جزو استان های نمونه کشور بوده و اکنون نیز به دنبال میزبانی شایسته از میهمانان داخلی و خارجی هستیم.
وی با تمجید از آمادگی و انگیزه تیم های ملی شطرنج بانوان و آقایان کشورمان در این عرصه از مسابقات گفت: امیدواریم این میزبانی با قهرمانی تیم ایران همراه شود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خواستار معرفی جاذبه های فرهنگی و گردشگری همدان به شرکت کنندگان این دوره از مسابقات شد.
همدان از امروز تا سیزدهم مردادماه جاری میزبان رقابت‌های شطرنج جام ملت‌های آسیا در دو بخش مردان و بانوان است.
نزدیک به 150 ورزشکار از کشورهای مختلف آسیایی در این رقابت ها حضور دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.