به گزارش ایرنا، رئیس جهاد دانشگاهی کشور در این آیین گفت: نداشتن اراده و تلاش برای رسیدن به اهداف عالی مهمترین مشکل در امر توسعه کشور است.
حمیدرضا طیبی با بیان اینکه کشور باید دانش بنیان اداره شود افزود: برای پیشرفت کشور باید از افراد خود باور در پست‌های مدیریتی استفاده شود به گونه‌ای که خود باوری را در مقام عمل در عرصه‌های علمی موفق کسب کرده باشد.
رئیس جهاد دانشگاهی کشور با تاکید بر اینکه دعواهای سیاسی در کشور مانع از برنامه ریزی های دراز مدت می شود افزود: کشور دارای استعداد های بسیاری است و هیچ مشکلی در توسعه فناورانه در زمینه های مختلف وجود ندارد.
طیبی با بیان اینکه در مجموعه جهاد دانشگاهی سعی کرده ایم که جوان ایرانی توانمند در انجام کارهای بزرگ در عرصه‌های مختلف فرهنگ، علم و فناوری، کارآفرینی تربیت کنیم افزود: افرادی در پست‌های مدیریتی قرار گرفته اند که هیچ اعتقادی به استفاده از توان ملی کشور ندارد که باید این دیدگاه و رویه تغییر کند.
رئیس جهاد دانشگاه واحد همدان نیز گفت: دانشگاه ها موتور توسعه هر جامعه ای هستند و پیوند صنعت با دانشگاه ها به این رشد و توسعه کمک می کند.
اکبر اسدی با بیان اینکه اگر کشور ما بخواهد در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد باید از ظرفیت دانشگاهیان بهره بیشتری گرفت افزود: دانشگاه می‌تواند موتور محرکه این مسیر باشد.
وی با بیان اینکه اختتامیه هفدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی کشور برای اولین بار به میزبانی جهاد دانشگاهی همدان برگزار شد افزود: پایان نامه ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا هستند.
اسدی تاکید کرد: بخش ویژه ای با موضوعات مختلفی از جمله اقتصاد مقاومتی، معماری و شهرسازی اسلامی، طراحی مد و لباس ایرانی و اسلامی، تجاری سازی و فناوری های نوین، مطالبات فرهنگی دانشجویی، سیاستگذاری فرهنگی و مدیریت جهادی در حاشیه این مراسم برگزار شد.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان با بیان اینکه 905 پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است گفت: این پایان نامه ها در حوزه های علوم انسانی، علوم پزشکی، کشاورزی، فنی و مهندسی، علوم پایه و در حوزه هنر و معماری است و 125 پایان نامه هم در بخش ویژه شرکت کرده اند.
وی با بیان اینکه 60 نفر از اساتید، مسئولیت داوری این پایان نامه ها را بر عهده داشتند افزود: تعداد حضور پایان نامه ها نسبت به سال قبل آن 100 درصد افزایش داشته است.
12 پایان نامه در این جشنواره برگزیده اصلی و 28 پایان نامه قابل تقدیر شناخته شدند.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.