به گزارش خبرنگار ایرنا اکبر بهنام جو روز چهارشنبه در آئین افتتاح جشنواره جهادگران علم و فناوری در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: باید از ابتدای شروع کار تحقیقاتی در حوزه کشاورزی، صنایع و گردشگری نخبگان مورد حمایت قرار گیرند تا با روحیه به کار خود ادامه دهند.
وی تاکید کرد که دولت پیوند علم و عمل را با حمایت از ایده ها و اختراعات در استان در دستور کار قرار داده و از هر گونه فعالیت در این حوزه استقبال می کند .
بهنام جو با اشاره به اینکه تنها راه غلبه بر مشکلات اقتصادی، بیکاری و معضلات اجتماعی جهادی کار کردن با روحیه بسیجی است، بیان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی هم باید تفکر بسیجی در جامعه نهادینه شود.
استانداراردبیل خواستار حضور فعال نخبگان و بسیجیان در حوزه های صنعت، گردشگری، کشاورزی و روستایی شد و اضافه کرد: دولت از هر گونه طرحی که منجر به رشد و توسعه استان شود حمایت همه جانبه می کند.
وی اضافه کرد: تجربه نشان داده است هر جا با اخلاص و برای خدا کاری انجام گرفته است تحول اساسی صورت گرفته و موفقیت های خوبی حاصل شده است.
بهنام جو ادامه داد: امروز بسیج در جهان برای سایر کشورها الگوست و کشورهایی مانند عراق، سوریه، یمن و لبنان با الگو گرفتن از تفکر بسیجی به دشمنان خود غلبه کرده اند.
دراین جشنواره 35 مخترع در 35 غرفه به مدت یک روز تولید خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.
خبرنگار : نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.