به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج حجت اله غلامرضایی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: زیباسازی شهری به معنای چهره آرایی شهر در مناسبت های ملی و مذهبی نیست، بلکه رفع زیرساختی زوائد صوتی و بصری است. بر این اساس باید به سمتی حرکت کنیم که فضاهای شهری به جای ناهنجاری، احساس آرامش را در شهروندان تداعی نماید.
وی، اظهار داشت: نگرش ما نسبت به ارتقاء سیما و منظر شهری باید علمی و کارشناسی باشد همچنین ضرورت دارد که با استفاده از نظرات و دیدگاه های کارشناسان و بهره گیری از تجربه اساتید دانشگاهی به دنبال تبیین اسناد فرادستی در این حوزه خطیر باشیم.
این مسئول شهری با بیان اینکه ارتقاء سیما و منظر شهری با شعار درمانی محقق نمی شود و اینکه در سخنرانی ها به دنبال شهرِ زیبا باشیم اما در صحنه عمل دست روی دست بگذاریم، پسندیده نیست، بیان داشت: استفاده از تجارب دانشگاهی و هم پوشانی علمی با سایر کلانشهرهای کشور بهترین راهکار در این زمینه به شمار می رود.
رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرج در پایان از ارتقاء سیما و منظر شهری به عنوان عاملی جهت رشد و توسعه منطقه ای و رونق اقتصاد شهری و بهبود صنعت گردشگری یاد کرد و افزود: استفاده از ابزارهای علمی و کارآمد نقطه عطفی برای مقابله با زوائد صوتی و بصری به شمار می رود و امید است که دغدغه های شهروندان بیش از پیش مد نظر مسئولان شهری قرار گیرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 638293
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.