محمد ناصر نیکبخت شامگاه شنبه در شورای اداری استان همدان افزود: همچنین وزیر راه و شهرسازی در سفر به همدان از طرح های بازآفرینی شهری بازدید می کند.
وی اضافه کرد: تمام دستورات وزیر راه و شهرسازی درباره درخواست هایی که در دیدار اخیر با ایشان داشتیم از جمله چهارخطه کردن علیصدر، اتمام راههای روستایی و جاده ملایر- قهاوند - تجرک مطرح شد، به استان ابلاغ شده است.
استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه رویداد همدان 2018 فرصت خوبی برای ایران و همدان شد و این فرصت خوب در شرایط فعلی بسیار ارزشمند است افزود: این اجلاس در تبریز، مشهد، اصفهان و دیگر شهرهای مذهبی برگزار شده و مشکلی ایجاد نشده است واین بزرگترین خدمت به مردم استان است. ناستاندار نیکبخت با انتقاد از اینکه برخی گمان می کنند این رویدادها مهم فرهنگ را تحت تاثیر قرار می دهد افزود: در این باره نباید مسائل حاشیه ای را مطرح کنیم.
وی ادامه داد: فرهنگ ما فرهنگ بارز و پویایی است و از حضور گردشگران آسیب نخواهد دید چرا که گردشگری باعث توسعه استان می شود و آنهایی که به همدان می آیند دیپلمات و سفیر هستند که برای تعاملات دوطرفه می آیند.
وی با بیان اینکه اگر اجلاسی در همدان اجرا شود و تعاملات اقتصادی شکل گیرد ، آسیبی نمی رسد و توفیق است افزود: در شرایطی هستیم که آمریکا می گوید، ایران منزوی است اما نمایندگان 180 کشور برای مذاکره و کار به همدان می آیند و این شکست دشمن است.

** هدف دشمن از بین بردن وحدت و انسجام ایرانیان است
استاندار همدان با بیان اینکه هدف آمریکا نابودی انقلاب و نظام نیست، بلکه اضمحلال و از بین بردن وحدت و انسجام ایران و ایرانی است گفت: در شرایط امروز که جنگ اقتصادی است بزرگترین دشمن ما آمریکا است و آمریکا در طول دورانی که می شناسیم همیشه دشمن مردم ایران بوده و خواهد بود.
نیکبخت ادامه داد: آمریکا همیشه با ایران و ایرانی ضدیت خود را نشان داده است و همه دولتهای آمریکا علیه مردم ایران هستند.
استاندار همدان اظهار داشت: اگر قرار باشد تحریم هایی ایجاد شود ، ملت ایران استوار ایستاده و آمریکا جرات تحرک نظامی ندارد.
نیکبخت با اشاره به نامه سردار سلیمانی به رئیس جمهوری تصریح کرد: در موقعیتی که دشمن به دنبال نفاق و تفرقه افکنی است همه باهم باید وحدت داشته باشیم که دشمن از تفکیک و تفرقه افکنی در کشور استفاده نکند.
وی خاطرنشان کرد: امروز دولت به معنای نظام و حکومت است و ایران در دنیا سربلند است و بدعهدی نکرده است و در مذاکرات کاری کرد که متحجران منطقه، صهیونیستها و آمریکا نگران هستند.
وی با بیان اینکه ملت ایران ایستاده اند و آمریکا جرات جنگ با ایران را نخواهد داشت افزود: آنها نمی توانند مانع فروش نفت ایران شوند و اگر قرار است نفتی به فروش برسد از همه کشورها خواهد بود.

** کشور برای حرکت های اقتصادی نیازمند فرماندهی محکم است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انقلاب ایران هر روز باید از یک معبر عبور کند و دلیل رشد و بالندگی انقلاب هم همین است.
حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه ما همیشه پای انقلاب و آرمانهای انقلاب ایستاده ایم اظهار داشت: ما نیاز به یک فرماندهی محکم در حرکت اقتصادی داریم که رئیس جمهور این فرماندهی را بر عهده گرفته است.
وی ادامه داد: نباید در بین لشگر، اختلاف ایجاد شود و هنر این نیست که در شرایط خاص تفرقه افکنی کنیم.
نماینده مردم همدان در خانه ملت ادامه داد: غیراخلاقی تر از اختلاس اقتصادی، اختلاس اعتماد مردم و امنیت کشور است و در 6 جلسه مهمی که با استاندار در تهران با وزرا داشتیم دستاوردهای مهمی مانند قطار همدان- تهران داشت و امروز کارهای خوبی در استان درحال انجام است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تلاش و پیگیری مجمع نمایندگان استان در آغاز دولت دوازدهم در ابقا مدیریت ارشد استان و جلوگیری از توقف در توسعه استان از موفقیت های مجمع نمایندگان استان است.
اکبر رنجبر زاده افزود: رئیس جمهوری به عنوان مربی اجرایی کشور، تاکتیک را عوض کرده و با جان ، مال، آبرو و حیثیت به میدان مقابله با استکبار آمده است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سخنان رئیس جمهوری در یک شبکه وحدت آفرین بر وحدت و اقتدار ما خواهد افزود.
حجت الاسلام احد آزادی خواه افزود: ما با وحدت در برابر نقشه های شوم دشمن پیروز خواهیم بود و پیشنهاد می شود شورای اداری استان در برخی از مواقع در شهرستانها تشکیل شود.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.