به گزارش ایرنا، امام جمعه سابق تربت حیدریه در آیین وداع با شهید گمنام و یادواره شهدای گروه توپخانه 61 محرم ضمن تاکید بر ضرورت پیروی از سیره شهدا، گفت: ورود شهدای گمنام به کشور خون تازه ای در شریان حیات انقلاب اسلامی تزریق می کند.
حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار افزود: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون شهیدائی است که از جان مایه گذاشته و تحت امر ولایت فقیه جامعه در برابر عوامل جبهه استکبار با اقتدار ایستادند و ذره ای از اهداف و آرمانهای انقلاب و نظام پا عقب نگذاشتند.
وی با بیان اینکه آمریکا، نظام سلطه و ایادی مزدورش در این 40 سال هر چه توانستند علیه ملت ایران توطئه کردند و از جنگ و ترور و فتنه تا تحریم و محاصره اقتصادی را دریغ نکردند، اظهار کرد: اما این ملت در کنار شهدای خود ایستادند و مقاومت کردند و امروز برکات آن را همگان شاهد هستند.
مدیر عامل سابق بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی افزود: تازمانی که فرهنگ ایثار، مقاومت، شهادت و نیز ولایتمداری در بدنه این ملت موج بزند، امریکا و ایادی مزدورش نخواهد توانست این انقلاب و نظام را از پای درآورند.
پیکر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس بعد از 34 سال، عصر امروز در میان استقبال مردم تربت حیدریه وارد این شهر شد و قرار است ساعت 9 صبح فردا چهارشنبه از میدان شهدا به سمت میدان مرکزی تشییع و در گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی 61 محرم تدفین شود.
گروه توپخانه 61 محرم 136 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده است.
منطقه تربت حیدریه یکهزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
1744/6121
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.