سعید غفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها با شرکت بهترین های جهان برگزار شد که در آن سه کشور آسیایی کره جنوبی، پاکستان و هندوستان شرکت داشتند.
وی بیان کرد: این سه کشور جزو حریفان اصلی و مدعی ما در بازی های آسیایی جاکارتا هستند و در بازی پایانی مسابقات مسترز 6 جانبه دوبی امارات نیز مقابل رقیب قدرتمند هندوستان شکست خوردیم که البته تجربه خوبی برای شناخت نقاط ضعف و قوت بود.
وی اضافه کرد: مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی کبدی ایران برنامه ریزی بسیار خوبی برای آماده سازی ملی پوشان تدوین کرده اند و حضور در تورنمنت بین المللی مسترز دبی نیز یکی از بهترین مسابقاتی بود که بازیکنان به تجربه های گرانبها رسیدند.
غفاری خاطرنشان کرد: همچنین از نقاط ضعف و قوت حریفان قدرتمند آسیایی نیز شناخت لازم پیدا کردیم و به خوبی از سوی کادر فنی تیم ملی نیز آنالیز شدند.
وی یادآور شد: تا شروع بازی های آسیایی جاکارتا نیز چندین مرحله اردوی تدارکاتی و آماده سازی را در پیش داریم و قطع به یقین مدعی اصلی کسب عنوان در مسابقات آسیایی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: تیم هندوستان حریف اصلی ما در بازی های آسیایی جاکارتا محسوب می شود و البته کره جنوبی و پاکستان نیز از تیم های خوب آسیایی به شمار می روند.
وحید خراقانی مربی کبدی و سعید غفاری و حمید میرزایی نادر بازیکنان کبودرآهنگی عضو تیم ملی کبدی هستند که در مسابقات مسترز دبی به مقام نائب قهرمانی رسیدند.
در این مسابقات که با حضور 6 تیم کبدی برتر دنیا به مدت 12 روز برگزار شد، تیم ملی کبدی ایران مقام دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.