شهرام احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رضا قهرمانی و میلاد اللهوردیان از نقده و شیرزاد قادری به مربی گری طاهر کبوتری نفرات اعزامی به این مسابقات هستند.
وی بیان کرد: محسن شادی قهرمان قایقرانی اهل شهرستان نقده آذربایجان غربی نیز برای کسب آمادگی هرچه بیشتر در بازی های آسیایی جاکارتا، عازم جام آسیایی که همزمان با رقابت های قهرمانی جوانان آسیا برگزار می شود، راهی کره جنوبی شده است.
وی اضافه کرد: مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و جام آسیایی به صورت همزمان از پنجم تا دهم تیر ماه جاری در شهر چونگجو برگزار می شود.
وی افزود: تمرینات آمادگی تیم ملی روئینگ ایران از فروردین ماه امسال در سد شهرچایی برگزار شده است و ورزشکاران اعزامی آمادگی خوبی برای رقابت با حریفان آسیایی دارند.
احمدی با اشاره به اینکه عمران پورعسگر پرست رئیس کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی ملی‌پوشان را در این سفر همراهی می‌کند، گفت: مریم خسروانیان داور بین‌المللی روئینگ نیز در مسابقات قضاوت خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی یکی از قطب های مهم قایقرانی کشور به شمار می رود و حضور 10 ملی پوش به نام های محسن شادی، عاقل حبیبیان، احمد احمدی، افشار حیدری، اتابک پیشیار، یاسر جوهری، وحید جوهری، فرزاد کربلایی قلی زاده، فرهاد کربلایی قلی زاده و سیدحسن موسوی و 2 مربی برجسته به نام های طاهر کبوتری و سیمین خیاطی، گواه این ادعاست.
محسن شادی از آذربایجان غربی اولین پاروزن ایرانی بوده که موفق به کسب مدال در یک رقابت جهانی و نیز مدال طلا در بازی‌های آسیایی شده‌ است؛ وی 2 طلا و یک نقره جهان، 2 طلا و یک نقره قهرمانی آسیا، 2 طلای بازی های آسیایی و 2 بار حضور در المپیک پکن و لندن را در کارنامه خود دارد.
شادی پس از سه سال دوری از میادین ورزشی امسال نخستین حضور خود در کاپ آسیایی 2018 کره جنوبی را تجربه می کند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.