محمد عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آمادگی تیم ملی از 10 روز قبل زیر نظر اکبر احدی، سرمربی و اعضای کادر فنی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده است.
وی ادامه داد: تمرین ها در شیفت صبح به صورت هوازی و بیداری بدن و بعد از ظهرها در قالب مبارزه بر روی رینگ و حرکت های تخصصی در حال برگزاری است.
این بوکسور 21 ساله بوکانی افزود: حضور در بازی های آسیایی جاکارتا به عنوان مهمترین رویداد ورزشی امسال فرصتی است تا بتوانم ماحصل سال ها تلاش شبانه روزی خود و مربیانم را به نمایش بگذارم و تلاش می کنم تا حلاوت حضور در این کارزار آسیایی با کسب مدال و اهتزاز پرچم سه رنگ کشورم شیرین تر شود.
عزیزی، بوکسور ازبکستانی را یکی از حریفان اصلی خود در بازی های آسیایی اعلام کرد و گفت: یکی دیگر از حریفانم در وزن 91 کیلوگرم ورزشکاری از کشور قزاقستان است که مقام نایب قهرمانی المپیک ریودوژانیرو و قهرمانی جهان را یدک می کشد.
وی ادامه داد: برای نخستین بار در سال 1392 به اردوی تیم ملی دعوت شدم و در این مدت کادر فنی تیم ملی، مسئولان هیات بوکس و مربیان آذربایجان غربی زحمت های زیادی برایم کشیدند.
به گزارش ایرنا محمد عزیزی متولد 29 آذر سال 1375 در بوکان و دارای مدرک کارشناسی رشته ماشین افزار از دانشگاه سراسری ارومیه بوده و امسال در کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی شرکت کرده است.
این ورزشکار موفق بوکانی فعالیت ورزشی خود را از 11 سالگی در رشته بوکس آغاز و زیر نظر یونس حسن پور، طاهر جباری و حسین شاطرلو تمرین کرده است.
محمد عزیزی مدال برنز تورنمنت بین المللی جام جمهوریت قزاقستان، پنج دوره قهرمانی و 2 دوره نایب قهرمانی لیگ ایران، 2 طلای قهرمانی بزرگسالان کشور، مدال برنز جوانان و طلای امیدهای ایران را در کارنامه دارد.
به گزارش ایرنا هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 از 27 مرداد تا 11 شهریور سال جاری در 40 رشته و 462 ماده ورزشی برگزار می شود؛ بر اساس پیش بینی های شورای المپیک آسیا بیش از 10 هزار ورزشکار از 45 کشور به اندونزی اعزام می شوند.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.