سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بعد از تعطیلات، بازی پراشتباه از سوی دو تیم طبیعی است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فیروز کریمی در نشست خبری پس از پایان بازی تیمش مقابل صنعت نفت گفت: بازی امروز از قبل مشخص بود که چه خواهد شد و پس از سی و چند روز دوری از مسابقات در این دیدار حاضر شدیم و بیش از 50 توپ به تیم حریف دادیم و تیم حریف هم بیش از 50 توپ به ما داد. 
وی افزود: در آغاز سال جدید هر دو تیم می خواستند بازنده نباشند و به همین دلیل، چند توپ روی دروازه ها آمد که آن هم با اشتباهات بازیکنان به دست آمد و بهترین آن نیز برای تیم ما در دقیقه 87 به وجود آمد که ثمری برایمان نداشت.
کریمی در خصوص شرایط گسترش فولاد گفت: این روزها، انگیزه حرف اول را می زند و برخی تیم ها می خواهند سهمیه بگیرند و برخی تیم ها به دنبال فرار از سقوط هستند و از همین رو، با انگیزه بالای خود در مسابقات حضور پیدا کنند. در این شرایط تیمی که نه خطر سقوط حس می کند و نه شانس کسب سهمیه دارد بی انگیزه ای برای پیروزی در بازی های خود ندارد.
وی تاکید کرد: امروز متاسفانه باد شدیدی در ورزشگاه وجود داشت و بازیکنان نمی توانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند. آنها نمی توانستند ارسال های واقعی خود را برای بازی بفرستند و بسیاری از توپ ها در حالی با ضربه سر برگشت داده می شد که مدافع هیچ پرشی نداشت.
کریمی درباره بحث تعطیلی لیگ و حضور بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم ملی گفت: چون بحث ما، بحث قهرمانی در جام جهانی است این خواسته منطقی است. اگر ما لیگ مان را تعطیل کنیم می توانیم در جام جهانی قهرمان شویم و به همین دلیل می توان گفت این منطقی است و بهتر است لیگ را تعطیل کنیم تا پس از قهرمانی در جام جهانی بازی های خود را ادامه دهیم. خواسته سرمربی تیم ملی غیرمنطقی است و درخواست غیرمنطقی هم پاسخ آن منفی است.
کریمی افزود: کجای دنیا شما این برنامه را دیدید که بازی ها سه هفته به صورت فشرده انجام شود؟ این اتفاق افتاد و همه باشگاه ها نیز همکاری کردند. پنج بازی را در بیست و شش، هفت روز گذاشتند. کجا را دیدید که بیایند بازی ها را دو هفته مانده به پایان تعطیل کنند و  بگویند دو بازی باقیمانده پس از جام جهانی و بیش از 70 روز تعطیلی انجام شود. اصلا تا آن موقع بسیاری از مربیان دق می کنند و یک میلیارد نفر به جمعیت جهان اضافه می شود. بهرحال اگر ما بتوانیم به مرحله بعدی جام جهانی برویم دست آقای کی روش و فدراسیون فوتبال درد نکند اما احتمال اینکه در همان مرحله گروهی بازی های ما به پایان برسد بسیار بیشتر است.
کریمی در خصوص خروج خود از زمین و بازگشت دوباره به نیمکت گفت: به دلیل عادت همیشگی نبود بلکه من به خاطر مسئله دیگری از زمین خارج شدم و دوباره برگشتم به زمین. البته این هم عادت من است همیشه مربیان تایم بازی را می گیرند و در حالی که یک دقیقه مانده تا پایان بازی به من می گویند و من از زمین خارج می شوم. بهرحال اگر قرار باشد در آن یک دقیقه کاری کنم باید در نود دقیقه می کردم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.