رئیس هیات کبدی آذربایجان غربی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم آذربایجان غربی بعد از 12 بازی دوره ای توانست بر حریفان خود غلبه کرده و رتبه نخست را کسب کند.
عیسی زینالی ادامه داد: تیم های تهران و اردبیل نیز به ترتیب رتبه های دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه هر تیم کبدی شامل 12 نفر است، افزود: در هر تیم هفت نفر بازیکن اصلی و پنج نفر بازیکن ذخیره هستند و 144 بازیکن به همراه مربی و سرپرست خود در این رقابت ها حضور داشتند.
وی اظهار کرد: کمیته فنی بانوان فدراسیون کبدی در محل برگزاری رقابت ها حضور داشتند تا عملکرد بازیکنان حاضر در لیگ دسته اول را ارزیابی و نفرات برتر را به اردوی تیم ملی دعوت کنند.
به گزارش ایرنا این رقابت ها از روز پنجشنبه 9 اسفند در سالن 6 هزار نفری ارومیه اغاز شده بود.
تیم های گلستان، قم، تهران، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در گروه ' الف ' و تیم های کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل، خراسان شمالی، سمنان و خراسان رضوی در گروه ' ب ' قرار داشتند که به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند.
رشته کبدی در چند مدت گذشته فعالیت قابل قبولی در آذربایجان غربی داشته و کسب مقام های قهرمانی شمال غرب و نائب قهرمانی کشور ماحصل تلاش دست اندرکاران این رشته بوده است؛ میزبانی مسابقات کبدی جوانان آسیا در سال 1395 شمسی در ارومیه، بازتاب قابل قبولی در کسب تجربه و انگیزه بیشتر برای مسئولان و ورزشکاران کبدی استان داشته است.
کسب مدال نقره مسابقات 2012 جهان توسط 'فاطمه نیرویار' کبدی کار ملی پوش آذربایجان غربی از افتخارات استان در بخش بانوان است.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.