ناظر فدراسیون کبدی در مسابقات لیگ دسته اول بانوان باشگاه های کشور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های گلستان، قم، تهران، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در گروه الف و تیم های کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل، خراسان شمالی، سمنان و خراسان رضوی در گروه ب قرار دارند که به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند.
اعظم الملوک بندری ادامه داد: در دور نخست این رقابت ها تیم های قم با آذربایجان شرقی، اردبیل با سبزوار از خراسان رضوی و اسفراین از خراسان شمالی با سمنان با هم به رقابت پرداختند که در پایان اردبیل، آذربایجان شرقی و اسفراین حریفان خود را مغلوب کردند.
رئیس هیات کبدی آذربایجان غربی نیز در گفت و گو با خبرنگارایرنا با اشاره به اینکه هر تیم شامل 12 نفر است، ادامه داد: در هر تیم هفت نفر بازیکن اصلی و پنج نفر بازیکن ذخیره هستند و 144 بازیکن به همراه مربی و سرپرست خود در این رقابت ها حضور دارند.
وی اظهار کرد: کمیته فنی بانوان فدراسیون کبدی در محل برگزاری رقابت ها حضور دارند تا عملکرد بازیکنان حاضر در لیگ دسته اول را ارزیابی و نفرات برتر را به اردوی تیم ملی دعوت کنند.
به گزارش ایرنا رشته کبدی در مدت چند گذشته فعالیت قابل قبولی در آذربایجان غربی داشته و کسب مقام های قهرمانی شمال غرب و نایب قهرمانی کشور ماحصل تلاش دست اندرکاران این رشته است؛ میزبانی مسابقات کبدی جوانان آسیا در سال 1395 در ارومیه، بازتاب قابل قبولی در کسب تجربه و انگیزه بیشتر برای مسئولان و ورزشکاران کبدی استان بود.
کسب مدال نقره مسابقات 2012 جهان توسط فاطمه نیرویار کبدی کار ملی پوش آذربایجان غربی از افتخارات استان در بخش بانوان است.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.