به گزارش ایرنا رسول منعم روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات شمشیربازی همدان اظهار داشت: از سال گذشته 43 مستعد ورزشی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا شناسایی شده اند که تاکنون عملکرد درخشانی را در کسب سهمیه کسب کرده ایم.
وی بیان کرد: ورزش استان همدان به نسبت دوره گذشته بازی های آسیایی و پاراآسیایی با رشد 300 درصدی کسب سهمیه حضور در مسابقات برخوردار است.
منعم اضافه کرد: حضور موفق در این رقابت ها را هدفگذاری کرده ایم و امیدوارم ورزشکاران همدانی بتوانند خوش رنگ ترین مدال های این دوره از بازی های آسیایی و پاراآسیایی را کسب کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در ادامه با بیان اینکه هم اینک 32 هیات ورزشی این استان سالن اختصاصی دارند افزود: واگذاری سالن های ورزشی به هیات ها فرصت بسیاری مناسبی است که در ارتقا سطح فنی و تخصصی رشته خود بتوانند پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.
منعم بیان کرد: به لحاظ زیرساخت و سخت افزاری بهترین شرایط را بین استان های کشور داریم و بسترهای لازم برای پیشرفت تمامی رشته های ورزشی مهیا است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون هشت مجمع ورزشی در این استان برگزار شده است گفت: به لحاظ برگزاری مجامع تاخیری تاکنون صورت نگرفته و در زمان مقرر با هماهنگی فدراسیون ها به اجرا گذاشته ایم.
وی افزود: برگزاری مجامع انتخاباتی می تواند در انسجام کار و بهبود روند اجرایی هیات های ورزشی بسیار موثر باشد.
وی بیان کرد: هیات های ورزشی از روسای توانمند برخوردار هستند و از عملکرد اکثریت هیات ها رضایت داریم.

** آماده میزبانی های ملی و بین المللی هستیم
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اهمیت رویداد همدان 2018 گفت: آماده میزبانی های ملی و بین المللی در قالب عنوان رویداد 'همدان 2018' پایتخت گردشگری آسیا در همدان هستیم.
منعم افزود: زیرساخت های بسیار خوبی در میزبانی های ملی و بین المللی داریم و با پیگیری های صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها آمادگی خود را اعلام کرده ایم.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز میزبانی های مختلف ملی و بین المللی را داشتیم.
وی اضافه کرد: همدان با داشتن قابلیت چهار فصل، آب و هوای مساعد، فضاهای ورزشی مطلوب و نیز سطح کیفی لازم در رویدادهای ورزشی بهترین استان در برگزاری اردوها و مسابقات است.

** مرادی در ریاست هیات شمشیربازی همدان ابقا شد
ناصر مرادی به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات شمشیربازی همدان ابقا شد.
به گزارش ایرنا، مجمع انتخاب رئیس هیات شمشیربازی استان همدان امروز با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان و فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی کشور در سالن اجتماعات شهید شمسی پور همدان برگزار شد.
در این انتخابات ناصر مرادی با کسب 12 رای از 13 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات شمشیربازی همدان برگزیده شد.
مرادی تنها کاندیدای این سمت بود.
نماینده شمشیربازی شهرستان کبودراهنگ در این انتخابات شرکت نداشت.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.