به گزارش ایرنا، جمشید تقی زاده روز پنجشنبه در جلسه روسای کانونرهای بازنشستگی استان همدان افزود: بازنشستگان جامعه یک سوم جمعیت کشور را تشکیل می دهند و باید شرایط بهتری برای آسایش و رفاه آنها فراهم شود.
وی با بیان اینکه به منظور افزایش حقوق بازنشستگان و تصویب نظام همسان سازی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مذاکراتی شده است، اظهار داشت: در همین ارتباط کانون های بازنشستگی نظرات اصلاحی خود را اعلام کنند تا بتوانیم قانون خدمات کشوری را جمع بندی و به نتایج خوبی برسیم.
تقی زاده درباره بیمه های بازنشستگی و خدمات آن ها نیز بیان کرد: بسته حمایتی خوبی برای بازنشستگان طراحی شده که شامل بخش بهداشت دهان و دندان و قسمت های دیگر است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور با تاکید بر ساماندهی نظام درمانی بازنشستگان اظهار داشت: یکی از ضروری‌ترین خدمات بازنشستگان، بیمه درمان تکمیلی است که علیرغم محدودیت های قانونی به هر حال این خدمت ارائه می شود.
تقی زاده اضافه کرد: افزایش رضایتمندی و کاهش مراجعات حضوری به ویژه کاهش هزینه جاری بسیار مهم است و پیگیر انجام این کار هستیم تا به جامعه بازنشستگی خدمت شود.
وی با بیان اینکه ساخت و فعالیت خانه های امید در برخی استان ها پیگیری می شود گفت: در همدان نیز دو خانه امید احداث می شود.
تقی زاده با اشاره به اینکه ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان از دیگر ‏برنامه های صندوق بازنشستگی کشوری در سال 97 است بیان کرد: بازنشستگان ‏سرمایه های اجتماعی کشور هستند و ما وظیفه داریم برای این عزیزان در همه ‏بخش های فرهنگی و اجتماعی خدمات مناسبی را فراهم کنیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ساماندهی ورزش بازنشستگان خبر داد و گفت: باشگاه های خاص این افراد با مدیریت خودشان راه اندازی خواهیم کرد.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.