سعید پناه آبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته با برگزاری نشست تصمیم گیری با حضور نمایندگان تعاونی نیروی انتظامی، اعضای شورای اسلامی شهر و تنی چند از مسئولان مقرر شد این زمین به تعاونی نیروی انتظامی واگذار و در مقابل، زمین چمن جدید برای اهالی فوتبال منطقه شهید مطهری احداث شود.
وی اضافه کرد: بر این اساس زمینی به وسعت 11 هزار متر مربع به شهرداری تعلق می گیرد و قرار است قبل از تملک زمین چمن فعلی، چمن جدید احداث و تحویل کمیته فوتبال محلات و هیات امنای فوتبال حصار شهید مطهری شود.
وی بیان کرد: بر اساس توافق صورت گرفته ، زمین چمن جدید نیز به صورت 99 ساله از سوی شهرداری تحویل فوتبال محلات می شود.
وی خاطرنشان کرد: زمین فعلی حصار شهید مطهری 60 سال قدمت دارد و چمن آن به صورت طبیعی و خودرو رشد می کند.
پناه آبادی تصریح کرد: پیشکسوتان و بزرگان فوتبال حصار شهید مطهری زحمات زیادی برای حفظ و احیای این چمن طبیعی کشیده اند و داشتن زمین چمن و امکانات مناسب حق فوتبالدوستان این منطقه است.
وی افزود: همه روزه شاهد فعالیت تیم های فوتبال در این زمین چمن هستیم و یکی از مناطق مهم و فوتبال خیز همدان به شمار می رود.
وی یادآور شد: پیشکسوتان فوتبال حصار شهید مطهری زمینه طرح های آموزشی فوتبال، غنی سازی اوقات فراغت و برگزاری مسابقات مختلف با عنوان یادواره شهدا را به صورت فصلی و دائمی در طول سال اجرا می کنند.
زمین چمن حصار شهید مطهری واقع در بلوار آیت الله نجفی همدان مهمترین زمین فوتبال محلات این شهر محسوب می شود.
این زمین چمن تاکنون محل پرورش بازیکنان بزرگ فوتبال استان همدان بوده است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.