سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یک دستگاه کمباین که در مزارع اطراف آزادراه در حال برداشت جو بود برای جابجایی و قرار گرفتن در مزرعه مجاور، وارد سطح جاده شد.
وی اضافه کرد: ورود این خودرو به سطح جاده موجب برخورد چندین دستگاه وسیله نقلیه با کمباین شده که پنج مجروح برجای گذاشت.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل برداشت محصول شاهد ورود بسیاری از ادوات کشاورزی به سطح جاده هستیم.
سرهنگ عزیزی با بیان اینکه ورود ادوات کشاورزی به داخل آزاد راه ممنوع است توصیه کرد: هنگام نزدیک شدن به غروب آفتاب و محدودیت دید رانندگان به هیچ وجه دارندگان ادوات کشاورزی اقدام به جابجایی وسایل نقلیه به ویژه در سطح آسفالت نکنند.
وی بیان کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو با سرعت حدود 130 کیلومتر در ساعت با یک دستگاه تراکتور دارای یدک و در حال عبور از عرض جاده، برخورد کرد.
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: شدت برخورد این وسیله نقلیه به حدی زیاد بود که تراکتور واژگون شده و لاستیک های خودرو و یدک به سمت آسمان قرار گرفت.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: با توجه به باز شدن 'ایربک' خودرو پژو، راننده این وسیله نقلیه از این حادثه جان سالم به در برد.
وی علت بروز این حادثه را عبور عرضی تراکتور عنوان کرد و افزود: راننده تراکتور در این سانحه رانندگی 100 درصد مقصر است.
رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: همچنین یک پژو تاکسی اقدام به حرکت با دنده عقب در سطح جاده کرده بود که یک دستگاه پراید با چهار سرنشین به قسمت عقب آن برخورد کرد.
سرهنگ عزیزی افزود: این سانحه منجر به مجروح شدن چهارسرنشین پراید شد و با توجه به شدت سانحه در صورت عمل نکردن ایربک به طور حتم تعدادی از سرنشینان پراید جان می باختند.
وی ادامه داد: یک دستگاه سواری برلیانس نیز بر اثر خواب آلودگی راننده با قسمت عقب یک کامیون برخورد کرد که در این سانحه راننده سواری مجروح شد.
505 تن سال گذشته در سوانح رانندگی استان همدان جان باختند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.