آیت الله غیاث الدین طه محمدی شامگاه جمعه در آیین قرعه کشی و تجلیل از برگزیدگان بیست و چهارمین دوره مسابقات بزرگ قرآنی بیان کرد: اهتمام فوق العاده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی موجب شد قرآن کریم در تمامی عرصه ها از جمله اداره ها و نهادهای دولتی، مراکز نظامی و علمی مطرح شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی امروز و در ماه رمضان در تمامی نقاط دارالمجاهدین به ویژه میدان امام خمینی(ره) و باغ بهشت در مجاورت گلزار شهدا جزء خوانی قرآن برقرار بود.
آیت الله طه محمدی ابراز امیدواری کرد: عاشقان قرآن در تمامی شهرها و بخش های این استان اقدام به احیای آیاتی از قرآن که مهجور مانده، کنند.
وی بیان کرد: با وجود اهمیت تلاوت، ترتیل، ترجمه، تفسیر و تجوید قرآن اما مهمترین کار عمل به این نسخه شفا بخش آسمانی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان اضافه کرد: یکی از معضلات کنونی جهان دوری از قرآن و دسترسی نداشتن به مفسران این کتاب آسمانی حتی از سوی قرآن پژوهان است.
آیت الله طه محمدی افزود: امام راحل فرمودند تمامی تفسیرهایی که برای قرآن نگاشته شده در حد احتمالات است و تفسیر واقعی این کتاب آسمانی در اختیار امام زمان (عج) است.
وی از خانواده ها خواست فرزندان شان را با قرآن آشنا کنند چراکه تمامی بلاهای اجتماعی به خاطر فاصله گرفتن از کتاب قرآن است.
200 تن از برگزیدگان بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآنی تجلیل شدند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.