غلامرضا امینی شامگاه سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در همدان با قدردانی از اعضای ستاد عالی بازی های آسیایی افزود: این ستاد با اعتماد 39 ورزشکار را در لیست کاروان اعزامی قرار داد و می خواهیم با کسب مدال های رنگارنگ پاسخ این اعتماد را بدهیم.
وی اظهار داشت: میزان سهمیه تعیین شده برای قایقرانی با تعداد ورزشکارانی که مدنظر ما بود همخوانی داشت و از ستاد عالی بازی های آسیایی قدردانی می کنم که ما را به چالش کمی تعداد ورزشکاران نکشید.
وی بیان کرد: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نیز حمایت های لازم را داشته اند اما آنچه که برای فدراسیون بسیار قابل تمجید است، حمایت همه جانبه اعضای هیات رئیسه در تامین منابع است.
امینی افزود: در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی 18 دختر و 21 پسر اعزام می شوند و هدفگذاری ما کسب مدال های خوش رنگ در مواد مختلف است.
وی اضافه کرد: تاکنون برای اجرای برنامه های فدراسیون هیچ گونه دغدغه مالی نداشته ایم و تا شروع بازی های آسیایی نیز چند اردوی بین المللی را در دستور کار است.
وی با قدردانی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی در تامین منابع مالی در اجرای برنامه ها گفت: با وجود نوسانات ارزی هم مشکلی بابت برگزاری برنامه اردویی ملی پوشان وجود ندارد و به واقع یکی از بهترین ترکیب هیات رئیسه را داریم.
رئیس فدراسیون قایقرانی با تمجید از عملکرد مربیان تیم ملی گفت: اتکای ما به سطح توانمندی مربیان مجرب و خوب ایرانی است و از مشاوران مطرح خارجی نیز بهره مند هستیم.
وی با اشاره به تولید قایق توسط طراحان داخل کشور گفت: اکنون قایق هایی در کشور تولید شده که با قایق های چینی برابر می کند هر چند به کیفیت قایق های اروپایی نمی رسد اما برای تمرینات ملی پوشان مناسب است.
امینی رئیس فدراسیون قایقرانی عصر سه شنبه برای حضور در مجمع انتخاب رئیس هیات قایقرانی همدان به این شهر سفر کرده بود.
در این نشست محمد ضروری برای چهار سال دیگر در سمت رئیس هیات قایقرانی همدان ابقا شد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.