مسعود سلیمانی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیات اسکواش همدان در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دغدغه اصلی فدراسیون کم بودن سهمیه اعزام اسکواش به بازی های آسیایی است.
وی بیان کرد: در بخش تیمی اسکواش چهار ورزشکار در بخش مردان و چهار ورزشکار در بخش بانوان رقابت می کنند اما سهمیه تعیین شده برای تیم اسکواش اعزامی به بازی های آسیایی در مجموع پنج ورزشکار است که شامل سه ورزشکار مرد و 2 ورزشکار زن هستند.
سلیمانی اضافه کرد: در واقع اگر در مسابقات مردان یکی از ورزشکاران ما مصدوم شود نمی توانیم در بخش تیمی ادامه دهیم و در بخش بانوان نیز به دلیل اعزام فقط 2 بانوی ورزشکار، نمی توانیم در بخش تیمی اسکواش بازی های آسیایی حضور داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه از لطف و حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برخوردار هستیم اما انتظار داریم در بخش بانوان و آقایان یک سهمیه دیگر برای اسکواش اضافه شود تا بتوانیم با شرایط بهتر در بخش تیمی مردان شرکت کنیم ضمن اینکه در بانوان هم شرایط حضور در بخش تیمی داشته باشیم.
سلیمانی افزود: مسئولان معتقد هستند که تعیین پنج سهمیه برای اسکواش مناسب است اما با این شرایط نمی توانیم در تیمی بانوان شرکت کنیم و امیدوارم با 2 سهمیه مورد نیاز ما موافقت شود.
وی خاطرنشان کرد: در صورت موافقت با نیاز اسکواش به 2 سهمیه دیگر می توانیم با حداکثر قوای لازم در بازی های آسیایی شرکت کنیم و در 2 بخش تیمی و انفرادی نتایج مطلوب را رقم بزنیم.
سلیمانی بیان داشت: تا شروع بازی های آسیایی یک اردوی برون مرزی در مالزی هماهنگ شده ست ااما اگر قرار باشد به ورزشکاران رقم مالی پرداخت شود شاید مالزی را لغو کنیم.
رئیس فدراسیون اسکواش افزود: البته تاکید وزیر ورزش و جوانان برگزاری اردوها در داخل کشور است و ما نیز سرباز وزارت ورزش هستیم.
وی در خصوص پیش بینی رقابت اسکواش بازان ایرانی در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: ملی پوشان کشورمان در گذشته مقابل مدعیان آسیایی به برتری رسیده اند و حالا این کشورها برای انتقام گیری حاضر می شوند چرا که به هیچ عنوان دوست نداشتند مقابل تیم کشورمان شکست بخورند.
وی افزود: پیش بینی نتیجه سخت است اما برای کسب مدال روی سکو می رویم اگر تحقق نیافت، بدشانسی است.
رئیس فدراسیون اسکواش زمان اعزام تیم ملی به بازی های آسیایی جاکارتا را اواخر مردادماه اعلام کرد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.