به گزارش ایرنا معاون استاندار همدان و سرپرست فرمانداری ویژه ملایر روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری این شهرستان و بخشدار مرکزی ملایر اظهار داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخاری بزرگ برای کسانی است که مسئولیت دارند.
رضا قیاسی با بیان اینکه مسئولان در خدمتگزاری به مردم دلسوزانه عمل کنند، افزود: مجموعه کارکنان فرمانداری ملایر افرادی تلاشگر، متدین و متعهد هستند که این امر موجب شده جایگاه فرمانداری این شهرستان ویژه و بالا باشد.
وی گفت: افراد زیادی بودند که تمایل داشتند در یک حاکمیت دینی و اسلامی خدمت کنند، اما این توفیق نصیب آنها نشده است.
قیاسی با اشاره به رشادت های شهدا برای به ثمر رسیدن انقلاب، حفظ و نگهداری نظام و انقلاب اسلامی را وظیفه ای خطیر دانست و ادامه داد: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی خدمت به اسلام است و در این وظیفه خطیر برای خدمت به مردم باید اخلاص، نیت درست و تعهد کاری داشته باشیم.
وی تلاش برای حل مشکلات مردم را اولویت مهم مدیران برشمرد و بیان کرد: باید با وحدت، همدلی و وفاق برای حل مشکلات مردم و توسعه و آبادانی این شهرستان با استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس تلاش کنیم.
سرپرست فرمانداری ویژه ملایر همچنین به خروج آمریکا از توافق بین المللی برجام اشاره و اظهار داشت: برجام یکی از شاهکارهای دولت تدبیر و امید در عرصه سیاست خارجی بود که حقانیت ایران را به دنیا اثبات کرد.
وی تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان زیادی داشته و دارد که می طلبد در داخل کشور اتحاد و برادری را حفظ و روی آن تاکید بیشتری داشته باشیم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان نیز بیان کرد: انقلاب اسلامی حاصل تلاش‌ها و جانفشانی های افرادی است که با رهبری امام خمینی(ره) به ثمر نشست و شهدای زیادی خون خود را برای به ثمر نشستن انقلاب فدا کردند.
مصطفی الماسی با اشاره به ضعف در اطلاع‌ رسانی خدمات نظام و انقلاب اسلامی به مردم گفت: خدمات گسترده و ماندگاری که در جمهوری اسلامی انجام شده، باید به‌ درستی منعکس شود تا مردم در جریان این خدمات قرار گیرند.
وی در عین حال القای هرگونه یاس و ناامیدی به مردم را از اهداف دشمنان دانست و ادامه داد: دشمن به دنبال سیاه نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات جامعه است که مسئولان و مردم نباید فضا را برای دشمنان باز کنند.
وی اظهار داشت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب آنچه ما را به هدفمان نزدیکتر می‌کند، اتحاد، همدلی و انسجام ملی است که باید حفظ و تقویت شود.
الماسی مسئولیت‌ پذیری و تعهد را 2 اصل مهم برای مدیران در عرصه خدمتگزاری عنوان کرد و گفت: مدیران باید از حیطه مسئولیت خود آگاهی و اطلاع کافی داشته باشند و با احصا مشکلات، در راستای رفع آنها کوشا باشند.
وی خطاب به مجموعه مدیران ملایر تاکید کرد: این شهرستان توانمندی و ظرفیت های بسیار بالایی دارد که با شناخت و استفاده از این پتانسیل‌ها باید برای رفع مشکلات موجود در منطقه گام برداریم.
به گزارش ایرنا، در این آیین 'حسین فارسی' به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر معرفی و از زحمات 'محمد حامدی نژاد' تقدیر شد.
همچنین 'محمدرضا بشری' نیز به‌ عنوان بخشدار مرکزی ملایر معرفی و از زحمات 'حسین فارسی' تقدیر به عمل آمد.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.