به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن طاهری در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان با اشاره به برخی نارضایتی های مردم از اداره ها گفت: برخورد با مراجعان باید به مناسبترین شکل صورت گرفته و برای کاهش نارضایتی باید نظارت و سرکشی ها افزایش یابد.
وی تاکید کرد: کسانی که مسئولیتی را پذیرفته اند، در برآورده کردن خواسته ها و مطالبات مردم رضایت خداوند را مدنظر قرار داده و برای خشنودی خدا و خلقش کار کنند.
امام جمعه موقت همدان با اشاره به سالروز شهادت دکتر بهشتی با 72 تن از یارانش گفت: این شهید گرانقدر نیروی کم نظیر در جمهوری اسلامی بود که بسیارمورد تهمت و اهانت دشمنان قرار گرفت و درنهایت به شهادت رسید.
حجت الاسلام طاهری همچنین با گرامیداشت روز قوه قضاییه اظهار داشت: مجموعه قضایی مکانی مهم با مسئولیتی خطیراست که امنیت جامعه را تامین می کند.
وی با اشاره به حجم زیاد مراجعه به دادگستری و دادسراها گفت: کاهش مراجعه به دستگاه قضایی نیاز به کار فرهنگی دارد زیرا بسیاری از مشکلات مردم کدخدا منشی مرتفع می شود.
خطیب جمعه همدان به مقاومت و ایستادگی در مقابل هوای نفس تاکید کرد و افزود: بسیاری از معضلات کنونی جامعه ریشه در مهارنکردن هواهای نفسانی و آلوده شدن به گناهان دارد.
حجت الاسلام طاهری نمازگزاران را به خداترسی و تقویت ایمان سفارش کرد و گفت: تقوا می تواند مانع بسیاری از جرائم خرد و بزه های اجتماعی شود.
نماز عبادی و سیاسی جمعه در 22 نقطه استان همدان برگزار می شود.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.