به گزارش خبرنگار ایرنا، نماز باشکوه عید سعید فطر صبح امروز در مصلی همدان و با حضور گسترده مردم به امامت آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان اقامه شد.
در این مراسم معنوی جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند.
امام جمعه همدان در این مراسم خواستار کمک های مالی مردم برای تکمیل ساخت مصلی همدان شد.
آیت الله محمدی با اشاره به اینکه تاکنون 300 میلیارد یال برای ساخت این مصلی بزرگ هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با تکمیل این مصلی می توانیم پذیرای هزاران نمازگزار باشیم.
وی بیان کرد: این مصلی در موقعیت راهبردی خاص قرار دارد و یکی از بهترین مصلی های کشور به شمار می رود.
وی همچنین خواستار کمک های مردمی برای ساخت و تکمیل مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) و جامعه الزهرا شد و افزود: برای این 2 طرح هیچ کمکی از سوی دولت و مردم ارایه نشده و انتظار داریم برای ساخت آن حمایت های مالی صورت بگیرد.
آیت الله محمدی مردم نمازگزار را بر لزوم شنیدن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در نماز امروز عید سعید سفارش کرد و گفت: ایشان در خطبه های امروز نماز عید سعید فطر پیام های مهمی دارند.
به گزارش ایرنا پلیس راهور همدان برای برگزاری نماز عید سعید فطر در این شهر تردد خودروها در سعید فطر در بلوار مفتح از تقاطع تختی به سمت میدان مفتح و بالعکس را ممنوع کرده بود.
نیروهای کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان نیز با استقرار در مسیر نمازگزاران عید فطر؛ فطریه مردم را جمع آوری کردند.
براساس گزارش خبرنگاران ایرنا؛ نماز عید فطر امروز در کلیه شهرها و روستاهای استان همدان با حضور گسترده مردم مومن و روزه دار استان برگزار شد.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.