به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در بازدید از نمایشگاه و بازارچه دستاوردهای مددجویان طرح های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان افزود: هر چقدر اشتغال قوی تر شود در بخش های بعدی اقتصاد هم اثر خواهد گذاشت و رکود بازار را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
وی اظهار کرد: اقدامات کمیته امداد در حوزه اشتغال و توانمندسازی مددجویان می تواند الگویی موفق برای سایر دستگاه های اجرایی کشور باشد.
امام جمعه کرمان ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد دارای 2 ویژگی بارز است که یکی از این ویژگی هایش این است که کمیته امداد با همت بسیار بالایی تلاش کرده خلاقیت، ابتکار و هنر مددجویان تحت حمایت خود را به تصویر بکشد و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.
وی عنوان کرد: ویژگی دوم این نمایشگاه این است کمیته امداد توانسته خلاقیت و ابتکار مددجویان خود را با طراحی نمایشگاهی به این زیبایی به نمایش بگذارد.
وی گفت: امیداواریم سایر دستگاه های اجرایی کشور نیز با الگو برداری از کمیته امداد و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت زمینه اشتغال و توانمندی افراد زیادی را فراهم کند.
وی ضمن تقدیر از مدیرکل کمیته امداد استان کرمان و دیگر امدادگران این نهاد در فراهم کردن زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت گفت: کمیته امداد استان کرمان موفق شده سال گذشته بیشتر از سهم خود اشتغال ایجاد و در این زمینه رتبه خوبی را کسب کند.
نماینده ولی فقیه در استان به کیفیت بالای نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در کرمان اشاره و بیان کرد: امیدواریم زمینه ای فراهم شود تا شاهد برگزاری این گونه نمایشگاه هایی چندین نوبت در طول سال در مرکز استان و شهرستان ها باشیم.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.