به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری همدان محمد ناصر نیکبخت شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و روز شهرستان فامنین در مسجد اعظم این شهرستان افزود: ایران اسلامی با درایت رهبر معظم انقلاب و سیاست دولت و تلاش دیپلمات ها در عرصه سیاست خارجی مشکلی نخواهد داشت.
وی ادامه داد: آمریکا امروز به کشوری بدعهد و بدون اعتماد در عرصه بین الملل شناخته می شود.
استاندار همدان با بیان اینکه باید قدردان دستاوردهای نظام اسلامی باشیم تاکید کرد: امروز اقتدار ایران به جایی رسیده که هیچ تصمیم اساسی بدون مشارکت ایران صورت نمی گیرد.
نیکبخت در ادامه با بیان اینکه استان همدان در سال 96 رتبه اول مشارکت اقتصادی را در کشور کسب کرد اظهار داشت: این استان فعالیت های چشمگیری در اقتصاد دارد و در این زمنیه پیشرو است.
وی بیان کرد: در شهرستان فامنین اعتبارات عمرانی سال 96 نسبت به سال 92 ، 350 درصد رشد داشته و از 70 میلیارد ریال به 380 میلیارد ریال رسیده است.
استاندار همدان با اشاره به اینکه فامنین به عنوان شهرستان محروم در جذب اعتبارات دیده شده افزود: با این نگاه شهرستان فامنین از اعتبارات سه درصد نفت و گاز بهره مند شده است.
نیکبخت با تاکید بر اینکه باید در رابطه با توسعه فامنین ، رفع محرومیت و اشتغال از همه توان استفاده کرد ادامه داد: در رابطه با آب منطقه اقتصادی جهان آباد با وزیر نیرو و معاون برق وزیر نیرو نشستی برگزار شد.
وی ادامه داد: به زودی عملیات اجرایی انتقال پساب فاضلاب از نیروگاه تا جهان آباد و چندین طرح بزرگ در این منطقه آغاز می شود که با راه اندازی آنها مشکل اشتغال فامنین حل شود.
فامنین در 66 کیلومتری شمال استان همدان واقع شده است.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.