حسن محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصمیم جمعی پس از برگزاری سه نشست کمیته فنی و بررسی برنامه گزینه های سرمربیگری انجام شده است.
وی اضافه کرد: 2 گزینه بومی برای قبول سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری همدان برای فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور انتخاب شده بودند که در نهایت صمدیان به این سمت انتخاب شد.
محمدی خاطرنشان کرد: با پیشنهاد بابک صمدیان سرمربی تیم، حجت چهاردولی، رضا نوری، حمید شانه ای و محسن سماوات به عنوان مربیان و اعضای کادر فنی تیم شهرداری همدان در فصل جدید مسابقات انتخاب شدند.
وی افزود: همچنین محمود کرمی از پیشکسوتان فوتبال همدان و شهرداری نیز به عنوان سرپرست تیم فوتبال شهرداری همدان منصوب شد.
وی با تاکید بر اینکه خواست شهردار همدان صعود به لیگ دسته یک کشور است خاطرنشان کرد: بر همین اساس باید تیمی قدرتمند را برای فصل جدید رقابت ها تشکیل دهیم.
مشاور شهردار همدان افزود: تیم فوتبال شهرداری در 2 فصل حضور در لیگ دسته 2 عملکرد خوبی ارائه کرد و حتی در آستانه صعود به لیگ یک بود و بدون تردید امسال شرایط بهتری را رقم می زنیم.
محمدی بیان کرد: رویکرد اصلی ما تشکیل تیمی بومی است و از سرمربی منتخب می خواهیم تا 80 درصد از ترکیب تیم را بومی کند.
تیم شهرداری تنها نماینده استان همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.
این تیم فصل قبل با سرمربیگری بابک صمدیان در چند بازی پایانی و کسب نتایج مطلوب از سقوط به لیگ سه نجات یافت و صمدیان کارنامه درخشانی را به لحاظ نتیجه گیری در این تیم برجای گذاشت.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.